Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer een nieuw middel gekocht tegen bloedluis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ben vanmorgen wezen kijken voordat de grote lamp aan was tot nu toe zie ik niks .
    heb een nachtlamp branden
    laten we hopen dat het weg blijft
    anders ga ik echt roofmijt in zetten
    heb plakband gepakt om ze op te sporen .
    heb vanmorgen weer kooien onsmet schoongemaakt in gespoten heb vaseline beetje aand e jongen gesmeerd die uit gevlogen zijn
    en vaseline aan de nest kastjes gesmeerd en erin .
    onder de laden heb ik het ook gesmeerd
    tip die ik gekregen had
    heb met sponsje het lice frree gesmeerd omdat ik bij de jongen niet durf te spuiten .
    nou hoop een iedere geval dat ik er nu vanaf ben .
    wil een iedere geval de mensen bedanken voor alle hulp .
    en hoop nu eindelijk van die rotbeesten af te zijn .
    dat ik eindelijk kan genieten van me vogeltjes in plaats achter die rotbeesten aan te zitten

Opmerking

MIrke,

Ik heb een paar dagen niet gelezen en moest even bijleven. Las dus dat je van Keulen kooien hebt en dus ontzettend veel naden en kieren. Als je bloedluist hebt gehad zitten die echt nog wel tussen die plastic profielen en het meubelpaneel. Kooien zijn simpel uit elkaar te halen kijk maar eens in die profielen je zult zeker bosjes tegenkomen want daar kom je met de spuitbus gewoon niet, ook het er doorheen lopen is vaak niet afdoende dus effect is je blijft met luis. Het enige wat echt helpt is alle kooien afbreken en schoonmaken, dan opbouwen en goed afkitten, alles ook de profiel naden aan de buiten kant.

Voor mezelf geld, dit jaar weer luis is kooien eruit dat is een feit!! Maak ze zelf wel zonder naden en nog veel goedkoper ook

Succes ermee
      Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

dag ron
        dat is het hem juist in de kooien van van keulen zit geen enkel luis die staan aan de overkant
        in de kooien met trespa die kooien zit luis in de rest van de kooien niet .
        is misschien dat ik het goed in de gaten houd dat ze verder niet uit breiden maar toch krijg ik ze niet allemaal dood.
        alle spullen die ik spoot zag ik er nooit dood liggen nergens .
        ze kropen gewoon door en volgend edag zat de nestkast ondanks vervangen voor een nieuwe en in gespoten vol .
        moet zeggen tot nu toe heb er geen enkel gezien en heb er wel dood gevonden dus neem aan dat dit spul wel werkt .
        daarom mensen zeggen je moet al de kooien van kunstof pakken wat is er niet beter als trespa en ja ik ben erg snel uit gebreid met me kooien klopt ik zit in de kweek en in mijn van keulen kooien heb ik helaas niet gekit mijn fout de andere allemaal wel maar ik vind daar geen enkel luis in heb zeker anderhalf uur met alleen de nachtlamp alles in de gaten gehouden ik vind daar geen enkel luis .
        maar de meeste in de van keulen kooien zitten vast op nest dus heb ze wel nog eens goed in gespoten ik kan de kweek nu niet stop leggen maar houd het super goed in de gaten .
        ja mocht er toch een explosie zou zijn in mijn van keulen kooien ja dan moet ik toch de kweek stop gaan leggen .
        of de roofmijt in gaan zetten ik heb die al gemaild en duurt paar weken voordat ik de roofmijt in huis heb.

Opmerking

chevitren heb ik vroeger ook gebruikt
          een heel goed spul maar zoals veel uit de handel

groet Frank4

Opmerking

houd het in de gaten want het is echt tuig :-)

En schaam je vooral niet, het kan een ieder gebeuren en dan piep je wel anders............hou ons op de hoogte van welk middel goed helpt.

succes en vrgr
            Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

wil op de hoogte stellen dat ik wel dode bloedluis gevonden heb nu .
              bij die andere middelen kropen die krengen gewoon door .
              dus heb wel idee dat het werkt ik heb er tot nu toe na me grote schoonmaak beurt voor de zoveelste keer nog niks meer gevonden zien lopen .
              als enkel doden .
              laten we hopen dat dit spul echt werkt lice free heet dat

Opmerking

Working...
              X