Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer een nieuw middel gekocht tegen bloedluis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

hallo ik gebruik birdy-finect, en sinds ik dit gebruik heb ik echt nergens last meer van! je kan het op de vogels gebruiken, of in de kooi terwijl de vogels erbij zitten. Werkt bij mij perfect.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirke
      ik wilde eigenlijk roofmijten kopen maar die moeten onsettend duur zijn en niet eens komt die roofmijten in leven .
      wie heeft er hier ervaring mee??? en heeft het eens geprobeert?

roofmijten zijn veel goedkoper dan al die producten die je al gekocht hebt

en ze komen wel degelijk levend aan
      ze kweken onderling verder tot er geen bloedluizen meer zijn
      dan gaan ze er zelf ook aan
      MAAR met al die producten die je al gespoten hebt is het niet aan te raden om roofmijten in je kooien te zetten want deze kunnen daar ook niet tegen

zelf heb ik goed resultaat behaald met roofmijten

Mvg

Opmerking

ik heb ook last van bloedluis. maar ik geef ze knoflookpoeder door het water heen en ik ben mijn broedkooien aan het aanpassen ( de laden eruit). en als dat gebeurt is dan ga ik alles goed ontsmetten.

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasD
            roofmijten zijn veel goedkoper dan al die producten die je al gekocht hebt

en ze komen wel degelijk levend aan
            ze kweken onderling verder tot er geen bloedluizen meer zijn
            dan gaan ze er zelf ook aan
            MAAR met al die producten die je al gespoten hebt is het niet aan te raden om roofmijten in je kooien te zetten want deze kunnen daar ook niet tegen

zelf heb ik goed resultaat behaald met roofmijten

Mvg
            waar haal jij die roofmijten dan ???
            want mocht dit spul niet baten na alles weer schoon gemaakt te hebben en in gespoten wil ik het gaan proberen .
            zoals ze in winkel zei vonden de mensen het niks maar ik wil het toch gaan proberen oke evenw achten natuurlijk anders sterft de roofmijt misschien gelijk toch van wat ik gespoten heb

Opmerking

ik kan geen koudijs gebruiken ik heb wel een ventilatie op ruimte zitten want zit in een kelder waar ik geen raam open kan zetten
              dus dit gaat niet .

Opmerking

over welk soort vogels gaat het?
                omdat er zijn die""luis"" aantrekken
                ik heb een kennis die goede rezultaten boekt met ivermectine
                zowel bij zebravinken kanaries en kleine parkieren
                dit strijkt hij onder de vleugel op het vleugelvlies(met een wattestaafje)
                het zou in de bloedbaan komen en alle luis die komt drinken doden(zo onderbreek je de levenscyclus van de bloedmijten)
                en 't zou een 3 maanden werkzaam zijn
                ivermectine zit ook in "bogena luchtpijpmijt"

Frank4

Opmerking

frank ik heb alleen een soort dat zijn gouldamadines

Opmerking

goulds had die kennis niet wel driekleurpapegaai amadines
                    en die werden ook zo behandelt

frank4

Opmerking

ik gebruik voor mijn vogels spul tegen bloedluizen (en andere luizen) van bogena

ik heb nog nooit 1 bloedluiz gezien in mijn vogelhok ik gebruik dit spul voor de kweek en dan na de kweek als de jongen geruidt zijn etc
                      mvg roy (vogelfreak)
                      kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Bloedluis

Hallo mensen

Ik gebruik altijd roofmijten.

Dit werkt bij mijn perfect en het is een natuurlijke manier van bestrijden.

Bij Refona kun je ze bestellen.

Je moet nu wel een paar weken wachten als je al die middeltjes heb gebruikt.

Gr eric

Opmerking

dutchy`s

bij refona heten de roofmijten dutchy`s. of het werkt weet ik niet. maar omdat je al zoveel hebt geprobeerd, waarom niet ?
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

En chevitren dan? Bestaat dit middel nog?Ik kocht dit altijd in kleine zakjes bij de dierenarts. Heb zelfs nog n zakje liggen in mijn stal als ik t goed heb.Is wit poeder wat je op moet lossen in water en dan vernevelen met n plantenspuit. Werkte toendertijd perfect. Heb door plaatsgebrek mijn vogels weggedaan in 2001 maar heb dit tot die tijd altijd gebruikt.

Opmerking

ik wacht af als dit niet werkt ga ik roofmijten proberen .
                              hoop alleen niet dat van me hele huis gebruik gaan maken hihihihh

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirke
                                ik wacht af als dit niet werkt ga ik roofmijten proberen .
                                hoop alleen niet dat van me hele huis gebruik gaan maken hihihihh
                                ze blijven waar de bloedluizen blijven

hier kun je ze bestellen
                                De levenswijze en werking van de Dutchy's roofmijt Stratiolaelaps scimitus (=Hypoaspis miles)

Mvg

hopelijk helpen roofmijten wel...

Opmerking

Working...
                                X