Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn blauwe goulds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mijn blauwe goulds

gewoon een mooie foto van me goulds
    ik wil jullie graag eens tonen dat vitamines helemaal niet nodig is .
    kijk zelf naar mijn blauwe goulds zien die ziek uit???
    zien die er niet in top conditie uit ???
    pure onzin al die toevoegingen van alles .
    als jij je vogels goed verzorgt en een goede natuurlijke voeding geeft hebben ze dat helemaal niet nodig .
    volgens vele mensen hebben blauwe goulds extra vitamine b nodig want die zouden ze niet aan maken
    in eivoer zit zoveel .
    nog een paar leuke foto,s van me andere goulds

Ze zitten er zeker strak bij, hier krijgen ze ook geen vitamine en ook de
    cultuur krijgen geen kuren medicijnen etc.... en toch zitten ze er allemaal
    goed bij

Opmerking

dankje monique

Opmerking

Vind de blauwe goulds prachtig hou alleen meer van de witborst, is
        alleen een beetje moeilijk aan te komen hier in de buurt. Zo ook weinig
        orange koppen witborst Het blijven leuke grappige vogels

Opmerking

ik heb wel witborst roodkop zitten oranje koppen heb ik niet zoveel van zitten
          waar kom je vandaan heb je ook goulds >>>????

Opmerking

witborsten

ik zoek nog een man, mirke ik kom uit friesland

Opmerking

helaas ik heb niks te koop zitten en ik woon heel erg ver uit je buurt

Opmerking

Ik had goulds alles is weggehaald hier een maand terug heb nu alleen
                een koppel pastel. Ik had gele en blauwe goulds en orange koppen.

Kom uit gelderland.

Opmerking

Vertel anders eens wat je de (blauwe) goulds precies voert, dan hoeven anderen wellicht ook geen vitamines meer toe te voegen.

Opmerking

wat geef ik mijn vogels
                    trosgier
                    gewoon tropen zaad daar laat ik onkruidzaad door mengen .
                    door 5 kilo laat ik 1 kilo witplatzaad door mengen en een 1 kilo onkruidzaad
                    onrkuidzaad hebben ze in begin niet al te graag ze moeten het echt leren eten .
                    dan krijgen ze van me eivoer iedere dag 2 keer smorgens beetje s,avonds nog een beetje hier meng ik pinky,s onder en soms meel wormen en verse wortel gemalen ook wat niet in de kweek zit .
                    wat niet in kweek zit krijgt het een keer per dag een beetje wat in kweek zit 2 keer maakt dit smorgens klaar zet het in koelkast
                    dan doe ik er een klein stukje appel gemalen eronder dan weer een appelsientje de sap ervan maar niet teveel
                    daar doe ik honing doorheen en of andere dag zeewier een beetje dan is vloeibaar te krijgen .
                    ja mijn eivoer is eigen mengeling .
                    er staat tot hun beschikking altijd maagkiezel .
                    een schelp .
                    en regelmatig krijgen ze trosgier .
                    mijn vogels krijgen 3 keer per week een kruiden thee rest schoon water .
                    2 keer per week badje een keer per week met badzout speciaal voor vogels
                    dit is hoe ik het doe .
                    sorry dat ik er zo over denk maar vitamine preperaten is verslavend en somige vogels hebben lange tijd nodig van deze rotzooi af te komen .
                    ik heb het zelf gemerkt met nieuwe aanschaf van nieuwe vogels .
                    zeewier bevordert ook de rui
                    alles is op natuurbasis
                    zijn je vogels een ziek geef je 7 dagen aan een stuk kruiden thee en je vogel knapt helemaal op .
                    ik ben echt tevreden mijn vogels blinken mijn vogels zien er veel beter uit .
                    probeer het eens of doe het eens met een paar vogels kijk na zon week of 4-6 na het verschil

Opmerking

af en toe wissel ik af met een chinese thee ja ik koop die bij iemand thuis die is nergens te verkrijgen .
                      dat is een losse thee die je echt zelf moet maken

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirke
                        volgens vele mensen hebben blauwe goulds extra vitamine b nodig want die zouden ze niet aan maken
                        Je vogels zitten er prachtig bij, maar ik had begrepen dat veel mensen ze vitaminen gaven omdat ze geen Vit A konden aanmaken.

Die kruidenthee zat ikzelf ook al een tijdje aan te denken, welk merk gebruik jij??

Groetjes Polly

Opmerking

de vloeibare kruiden thee staat geen merk op die koop ik in een vogelzaak die speciaal gespeciliseerd is in vogels
                          de chinese thee koop ik bij iemand thuis die is niet te krijgen .

Opmerking

Ze zien er supermooi uit, complimenten.

Ik geef de vogels zelf regelmatig brandnetelthee als drinkwater, ik drink het zelf ook, maar dan vooral omdat het lekker is.
                            Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                            X