Mededeling

Collapse
No announcement yet.

export vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• export vogels

Hallo
    Ik ben een Nederlander in Canada en ik weet uit ervaring dat Nederland veel meer soorten vogels heeft.
    Daarom was ik mij aan het afvragen of iemand ervaring heeft met de export van vogels?
    Alvast bedankt voor de reacties

The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

En ik zou je adviseren te kijken voor exporteurs in the VS daar is het aanbod ook groot en zal makkelijker gaan dan vanuit Nederland.

Opmerking

Misschien kan jij wel importeren vanuit de States.

Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Canadavogel,

Ik zou wel wat inheemse soorten uit jouw land willen hebben. Bijv. een Varied thrush of een Steller's jay. Misschien kunnen we wat ruilen? Maar dat zal wel heel moeilijk worden, want volgens mij zijn alle Canadese soorten bij julllie streng beschermd, of niet?

Opmerking

Hallo,

Robin;
            want volgens mij zijn alle Canadese soorten bij julllie streng beschermd, of niet?

Opmerking

Ik woon in Chilliwack west kust van canada.
              Is het mogelijk om je eigen vogels te kopen en naar Canada te brengen.
              Ik namelijk met mijn familie naar Holland voor de feestdagen.

Tot nu toe heb ik een binnen voliere in de garge met 4 rijstvogels , 2 koppeltjes grijze zebravinken en bruinrborst rietvink.
              Ben bezig met het bouwen van een buiten voliere
              Groeten

Opmerking

Hallo,

Canadavogel;
                http://www.vogelhandelgeldof.nl/nederland.html

Succes, groeten, Serinus.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door canada vogel
                  Ik woon in Chilliwack west kust van canada.
                  Ik namelijk met mijn familie naar Holland voor de feestdagen.
                  Hoi, die vragen moet je ons niet stellen maar dat moet je uitzoeken in Canada. Wij weten niet wat de regels zijn voor import daar en het zijn juist die regels die van belang zijn. Export kan alleen als import toegestaan is .

Verder zal het een hele toer zijn om vogels te kopen tijdens de feestdagen hier, in leven te houden op plaatsen die niet je eigen huis zijn, gezondheidsverklaringen te regelen en dan ook nog eens die dieren humaan te verpakken en mee te nemen.

Opmerking

Hallo,

Marx;
                    Verder zal het een hele toer zijn om vogels te kopen tijdens de feestdagen hier, in leven te houden op plaatsen die niet je eigen huis zijn, gezondheidsverklaringen te regelen en dan ook nog eens die dieren humaan te verpakken en mee te nemen.

Opmerking

Opmerking

Of het nou allemaal echt zo moeilijk is als hier wordt voorgesteld...Ben blij dat ik intussen wat Noord Amerikaanse soorten in bezit heb (zie bijv. hier onder)http://www.softbillsforsale.com/soft...ale.asp?page=1

Opmerking

Hoi Robin, dat vind ik echt een van de meest waanzinnige vogels om te zien. Ik heb er laatst 2 te koop gezien. Mannen. Ik heb het idee dat poppen erg moeilijk te krijgen zijn of niet?

Opmerking

Hallo,

Marx;
                            En ik denk niet dat er een DA bereid is om op 2e kerstdag een krat vogels gezond te verklaren op zijn volledige verantwoordelijkheid
                            Of het nou allemaal echt zo moeilijk is als hier wordt voorgesteld...

Opmerking

Ja, mooie vogels, die blue jays. Erg intelligent ook en fantastische imitators.
                              Helaas erg lastig om te kweken...
                              Er zitten er een tiental in Nederland en idd. meer mannen dan poppen.

Serinus,
                              Je verwacht misschien een panklaar recept om aan wat vogels te geraken...
                              Dat kan ik je helaas niet geven...
                              Om bijzondere soorten vogels uit het buitenland te krijgen is het vooral van belang om een flink netwerk van contacten in de vogelwereld te hebben. Contacten leggen en onderhouden met particuliere kwekers, handelaren, dierentuinen, vogelparken etc. en daarbij zelf ook zeldzame en gewilde vogelsoorten kweken. Dan gaan er ook voor een particulier soms verrassend eenvoudig deuren open en is er een en ander mogelijk. Van belang is ook dat je bij dit alles bereid bent om soms diep in de beurs te tasten...
                              Veel overschotten van onze ek. vogels, zowel Europees als exotisch, gaan naar het buitenland. Je zou om te beginnen eens contact op kunnen nemen met enkele grote handelaren die regelmatig vogels naar Canada exporteren.

Opmerking

Working...
                              X