Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mozambique sijsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mozambique sijsen

de mozambiquesijsen zitten bij mijn in de buitenkooien dus altijd buiten met een winddicht binnen hok.
    maar deze zijn nu mee naar de show geweest daar zitten ze op een graad of 15 a 16.
    het lijkt me niet zo'n strak plan om ze weer in een keer naar buiten te doen omdat het buiten gemiddeld zo'n 7 graden is.
    nu houd ik mijn hok in de schuur rond de 12 tot 15 graden kan ik ze dan beter de rest van de winter binnenhouden of zouden ze op een warmere middag wel weer naar biuten kunnen.
    de plaats binnen is geen probleem aleen vind ik de vogels op plaats wel erg gezellig.
    wat is jullie advies?

Daar heb ik laatst een heel topic over gehad. Kijk maar even in de zoekfunctie. Nog geen maand geleden.

Opmerking

nadeel

dat is een nadeel van de tt`s. je vogels zitten een paar dagen binnen, lekker warm. als je ze dan terug krijgt, kunnen ze niet gelijk naar buiten. wel een nadeel als je zoals ik geen binnen hokken hebt. wees voorzichtig met het overwennen. beter om zoals je zegt, Josmo, om ze eerst in de schuur te houden.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Hallo,

Ik zou ze ook binnen houden, niet meer naar buiten, de kans dat het fout loopt is best groot.

Groeten, Serinus.
        The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

T T spelen.

ze buiten binnen blijven, na een T T. want de uren licht, de warmte, druk, sterss. laat die gewoon in hun TT kooi zitten of binnenhok. Nu nooit in open volierie . nooit. medaar.

Opmerking

okee dan houd ik ze binnen tot het weer het weer toelaat om ze buiten te plaatsen.
            wat zou de beste tijd zijn om ze weer buiten te plaatsen.
            ik heb binnen nu plek genoeg.
            mijn dank voor jullie reacties

p.s.marx ik kan jou topic niet vinden via de zoekfunctie weet je nog hoe de topic heete

Opmerking

http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=7475

Opmerking

Hallo,

Josmo;
                okee dan houd ik ze binnen tot het weer het weer toelaat om ze buiten te plaatsen.
                ik raad het iedereen af!

Groeten, succes, Serinus.
                The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

oke mei/juni dus,doen we het gewoon zo ik wil wel het beste voor de vogels.
                  en marx thanx.

Opmerking

Working...
                  X