Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Als ze goed geacclimatiseerd zijn moet dit goed gaan. Je kan ze ook bij een kweker halen die ze 'koud' heeft zitten lijkt mij dan ook goed te gaan. Volgens mij zijn het wel vrij sterke vogels.
Ik hoop op meer reacties want zeker weten doe ik het niet en ik zou ze tzt zelf ook graag willen hebben.
Bij mij hebben ze 4 jaar buiten gezeten, onverwarmd, zomer en winter. Hier ging het prima, helaas nooit jongen op stok.
Ze gingen nooit het nachthok in maar sliepen in de klimop.
Het is wel belangrijk dat ze al gewend zijn aan de (vooral nacht) temperaturen, nieuw aangekochte vogels zou ik nu niet meer naar buiten zetten.
Ik heb al vele jaren Blauwkopblauwfazantjes het hele jaar buiten. Zij zitten nooit in het (vorstvrij gehouden) nachthok. Slapen doen zij in de klimop of conifeer. Tot op heden geen problemen.
Uiteraard. Ik ben van plan ze dan wel bij iemand te halen die ze koud heeft zitten. Ik heb zelf een vol beplante voliere dus ik denk dat ze zich er wel thuis zullen voelen . De voliere staat goed beschut mooi in het zonnetje als de zon schijnt
kijk hier kan ik wat mee.
mijn dank voor jullie reacties.
en inderdaad een schiterende foto,ik doe zelf aan fotografie en weet hoe moeilijk het is iets bewegend goed in beeld te brengen en dan ook nog scherp.
Opmerking