Mededeling

Collapse
No announcement yet.

visvoer voor tropen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• visvoer voor tropen

Hallo

wie heeft er ervaring met de tropen visvoer te geven .het is meel wat de vissers gebruiken om te voeren
    ik sprak iemand die dat dee vermengde visvoer door de krachtvoer hij haalde goede resultaten er mee

ik ben erg benieuwd of er meer kwekers zijn of iemand hier een mening over heeft

Waarom zouw je zulke dingen gaan proberen ,als er diverse soorten prima kant en klaar kracht-opfok of eivoer te koop zijn.

Er zijn heel veel soorten vis(lok) voer ,waar vaak ook diverse smaakstoffen en kleurstoffen in zitten . Ik zouw het dus zeker niet voor mijn vogels gaan gebruiken.

Opmerking

Hallo,

Klopt Animal.
      Vaak staat dat soort voer inderdaad "stijf" van de kleur en smaakstoffen.
      wdonker;
      ik sprak iemand die dat dee vermengde visvoer door de krachtvoer hij haalde goede resultaten er mee
      The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Opmerking

Het bedoelde visvoer is ook niet om de vissen echt te voeren ,anders eten ze het aas aan de haak niet meer ,,het is hoofdzakelijk bedoeld om de vissen te lokken . Het is hoofdzakelijk gemalen beschuit of brood ,met allerlei smaak en geur toevoegingen ,en die toevoegingen kunnen wel eens erg slecht voor de vogels zijn.

Opmerking

Hallo Serinu
            hij vertelde mij dat hij eik jaar veel jongen had met goulds en roodkop papagaaiamadines en inderdaad had hij aardig jongen zitten
            maar over klakkeloos geloven daar begin ik niet aan want ik dacht ook aan kleurstof en ook daarom mijn bericht hier over op het forum.
            Hij heeft het mijn laten zien het vismeel vond dat het stonk en hij mengde1 eetlepel door krachtvoer wat hij per dag nodig heeft
            poeh poeh een heel verhaal

Opmerking

Working...
            X