Mededeling

Collapse
No announcement yet.

biobalance7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• biobalance7

hallo even een vraagje van een gouldkweker uit friesland .wie kent dit product het is hier in friesland al te verkrijgen .ik hoor veel kwekers met goede ervaringen heb het nu zelf ook gekocht maar ik wil er graag meer over wten .het is niet schadelijk voor de vogels want het is op natuurbasis.het moet de spijsvertering aanzienlijk verbeteren dmv lactobacillius.de ingredienten bestaan uitwater en extracten uit rijstzemelen suikers en zeewier .dit is denk ik wel een leuke vraag voor ivan en lester hoop snel antwoord te krijgen groeten van sjouke uit friesland

Dit product ken ik niet, maar ik wil wel een misverstand over natuurproducten uit de wereld helpen.
    het is niet schadelijk voor de vogels want het is op natuurbasis
    Ook producten "op natuurbasis" kunnen schadelijk zijn. Soda is ook een natuurproduct, zout...
    Ook overdosering van op zich gezonde natuurlijke producten kan schade veroorzaken, denk maar aan vitamina A en D. Overdosering van deze stoffen is schadelijker zelfs dan een mild tekort.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

hallo ton

als je goed gelezen hebt gaat het om dit product en niet om andere natuurlijke middelen ik geef mijn vogels ook geen groene zeep laat staan zout terwijl dit ook natuurlijke middelen zijn

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Het ging mij om het stukje "natuurlijk, dus ongevaarlijk...", gelukkig geven de meesten hun vogels geen groene zeep.

Dan de volgende, uit het stukje reclamefoldertekst:
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

Dat denk ik dus niet
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Working...
            X