Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mozambiek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mozambiek

er is vanmorgen bij mijn in de schuur een mozambieksijs aan komen vliegen.
    deze heb ik appart gezet van de andere vogels(ik weet niet of ie ontsnapt is of vrijgelaten is omdat hij ziek is)
    waar is het beste om op te letten.
    hij hangt af en toe wel aan de tralies en kijkt ondersteboven naar achterom een beetje de kooi inspecteren.
    (kan dit kwaad,mijn andere mozambieken doen dit niet of zou het kunnen dat deze in een grotere kooi heeft gezeten)
    waneer zou het veilig zijn om hem bij mijn andere vogels te zetten.
    op dit moment zou ik zeggen dat het een pop is maar begreep dat als het een jong is ze allemaal "een ketingkje hebben"net als de pop.

aankomen vliegen

Heeft ie geen ring om de poot? Zo ja, dan zou je daarmee misschien de eigenaar kunnen achterhalen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

nee de mozambiek heeft geen ring om daar had ik ook aan gedacht maar helaas.

Opmerking

Bij je andere Mozambiquesijzen zetten is nooit veilig. Ik heb er nu 16 zitten en ik hoef echt niet te proberen een popje bij een koppel te zetten. Ze zullen haar afmaken als ik pech heb. Nu zijn de mijne wel allemaal broedrijp aan het worden dus dat scheelt. Ik kan echter ook geen twee nesten combineren in een broedkooi van 160 cm want die gaan elkaar ook te lijf in de zijn van staarttrekken en jagen.

Ik zou die vogel dus bij andere vogels zetten en niet bij andere mozambiquesijzen die nu een status quo hebben samen

Opmerking

ik denk dat ik het beste mischien deze pop kan verkopen en er een man voor terug ga kopen en op jou advies gewoon twee koppels te maken.
          want ik had al een man en twee poppen.
          ik laat haar denk ik aleen nog even zitten zodat ik zeker weet dat deze pop niets heeft anders heeft straks een ander de problemen.
          ze zit nu appart in een kooi van 50x50x50 dus dit kan wel even lijkt me.
          maar waneer zou het veilig zijn om haar aan een andere eigenaar over te doen.

Opmerking

Working...
          X