nu zie je heb anders:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
roodmus
Collapse
X
-
Nee, daar kun je niet mee kweken en waarschijnlijk zijn je ook 3 poppen verkocht. Die zingen nl niet dus die zijn niet meer dan 3 euro waard. De mannen uit zo'n kruising doen wel een 30 euro. Poppen is afval.
Dus wie weet heb je er een waanzinnige zanger tussen zitten. Ik vind de groene overigens erg op een kanarie lijken. De bruinere lijkt mij een kruising kanarie/roodmus. Je had er toch 3 zei je?
Heb je ze gekocht bij degene die ook heeft gezegd dat je dat wel allemaal in die kleine kooi samen kon zetten. Je werd toch helemaal pissig daarover? Nu zie je hoe goed sommige mensen het met je voor hebben en hoe slecht een ander dat kan hebben. Wij hebben je allemaal afgeraden zoveel vogels in die kooi te proppen en de persoon waar je ze kocht zei dat het prima kon om je die bastaardpoppen in de maag te splitsen voor waarschijnlijk een best pittige prijs. 50 euro voor het trio? Laat me raden
Opmerking
-
er is er wel 1bij die zingt ja HAD er 3 maar ik heb er 1 aan iemand gegeven!! nu heb ik er nog 2. jep dat was zo maar nu koop ik er geen meer bij hem!! nu allen bij kwekers!!!! het was 10euro per stuk maar hij wou ze echt kwijt want hij heeft de 3de aan de helft verkocht!
de 2 die ik nu heb zitten nu apart dus ze kunnen de andere niet aanvallen!! nu zit er ijn mijn kooi: een koppel zebras en een koppel diamandduifjes.
Mvg
Opmerking
-
Er bestaan overigens wel roodmussen die helemaal niet rood zijn.
Ik heb ook ooit een koppel gehad wat totaal niet op een ''standaart'' roodmus leek.
Die zagen er ongeveer zo uit.
http://www.vwgzkl.nl/fotos/fotos2006/roodmusG.jpg
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking