In mijn huidige nest zit een achterblijvertje. Hij is 2 dagen jonger en ook uitgevlogen sinds 2 dagen. Hij zit nog bij de ouders in en niet in de voorhangkooi omdat hij daarin na 1 dag bol op de grond zat. Hij kan niet concurreren met zijn 2 oudere nestgenoten die hem op de grond gooien en vedringen met voeren. Nu hij weer bij de ouders zit gaat het weer goed met hem.
Nu het volgende, er steken twee pennen uit zijn zij Kent iemand dit en heeft dat met een verkeerd dieet te maken? Ik zag op de bodem nog twee pennen met een stuk dichte schacht eraan. Ik denk dus dat hij zijn pennen voortijdig verliest die niet goed open gaan. Wat moet ik hier aan doen? Zijn nestgenoten zijn wel normaal.
Nu het volgende, er steken twee pennen uit zijn zij Kent iemand dit en heeft dat met een verkeerd dieet te maken? Ik zag op de bodem nog twee pennen met een stuk dichte schacht eraan. Ik denk dus dat hij zijn pennen voortijdig verliest die niet goed open gaan. Wat moet ik hier aan doen? Zijn nestgenoten zijn wel normaal.
Opmerking