Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gouldamadines :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Te warm voor een australische prachtvink
    Ze hebben het liever iets warmer als koud.

Het zijn koudkweekvogels, die al vele generaties in nederland leven. Ook voor deze vogels is het warme weer uitzonderlijk.
    Ik vind het zeer verstandig van de kweker dat hij ze nu niet wil uitvangen. De vogels kunnen door de warmte en de stress wel eens niet goed worden.
    Beter om een paar dagen te wachten, als het wat koeler is (of 's morgens vroeg).
    www.vogeltuin.webnode.nl

Opmerking

Opmerking

Het probleem is dat ik ze niet binnen kan zetten tot einde winter want mijn moeder heeft last van allergie van het stof van de vogels

Daarom koud kweek zou makkelijk zijn

greets

Opmerking

Ik heb ook koudkweek die het hele jaar buiten zitten. Maar om ze dan op te jagen bij het warme weer (+ de stress die het bij de andere vogels in de voliere veroorzaakt) zou ik me ook niet aan wagen. Als je niet een paar dagen kun wachten totdat het wat koeler is, dan toch geen vogels?
          Welzijn van de beesten gaat toch voorop, dacht ik?
          www.vogeltuin.webnode.nl

Opmerking

Ik merk ook wel degelijk aan mijn goulds dat ze s winters liever in de warmte zitten dan in de kou. En dat is voor mij t belangrijkst, dat de vogels het goed hebben. Bij mij is het dus 18 graden in de winter.

Maar als je inderdaad koudkweek hebt zullen deze vogels het niet nodig hebben.

Opmerking

Working...
            X