Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bandvinken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
    terwijl ik dit schreef zie ik dat er gepost is nu zou ik wel weer wat te boven kunnen toveren maar heb daar geen zin in (betreffende kattenklem topic) want dan moet ik ook weer "boos"gaan doen tegen marx en ik wil dat helemaal niet, wat ik wel weet is dat er mensen zijn die soms flink draaien en niet altijd even eerlijk zijn in hun berichten.
    Ik vind het normaler om gewoon even te melden waar dit over gaat dan me voor oneerlijk uitmaken terwijl ik hier in goeder trouw zit te tikken. Dus als het mogelijk is zou je misschien even kunnen melden waar dit over gaat? Je bedoelt dat deel van katten binnen houden? Als ik over ONZE katten praat praat ik over de katten die bij mijn ouders leven. Deel ooit door mij in huis gehaald en deel later door mijn moeder. Wij, ik bedoel mijn ouders dus, hebben een hele stam katten al sinds mijn kindertijd. Je zal dat wel bedoelen want hier waar ik zelf woon nu heb ik inderdaad geen katten. Dat gaat niet want mijn honden vreten ze op.

Maar mocht dat het zijn, zeg het gewoon even want zo voor leugenaar worden uitgemaakt vind ik even minder zoals je wel kan begrijpen neem ik aan. Dan leg ik de verwarring liever even uit.

Ik denk dat het het kattendeel is maar ik spreek altijd over onze katten als ik over de katten van mijn moeder praat. Misschien verkeerd maar dat doe ik nu eenmaal omdat een deel ook mijn kat is (geweest).

Opmerking

Bandvinken groot brengen

Hallo allemaal. Om toch maar even op het onderwerp terug te komen. Ik heb 7 stelltjes onverwante bandvinken waar ik op het moment mee broed.Van mijn eerste rondje heb ik 18 jongen op stok. Ik draai op het moment een tweede rondje waarvan ik er twee met jongen in het nest heb en 5 op eieren. De bandvinken zijn heel goed in staat de jongeren zelf groot te brengen. Naast een goede tropen mix geef ik de vogels twee x per dag geweekt zaad, kracht/opfokvoer en op alternatieve dagen komkommer of doperwten. Tussendoor dagelijks nog wat vogelmuur (hier winter) ze kunnen het dus zelf prima. Succes ermee. Groet Kees Nieuw Zeeland

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
        Hallo allemaal. Om toch maar even op het onderwerp terug te komen. Ik heb 7 stelltjes onverwante bandvinken waar ik op het moment mee broed.Van mijn eerste rondje heb ik 18 jongen op stok. Ik draai op het moment een tweede rondje waarvan ik er twee met jongen in het nest heb en 5 op eieren. De bandvinken zijn heel goed in staat de jongeren zelf groot te brengen. Naast een goede tropen mix geef ik de vogels twee x per dag geweekt zaad, kracht/opfokvoer en op alternatieve dagen komkommer of doperwten. Tussendoor dagelijks nog wat vogelmuur (hier winter) ze kunnen het dus zelf prima. Succes ermee. Groet Kees Nieuw Zeeland
        kan je misschien ook vertellen hoe de eieren eruit zien als ze bevrucht zijn

Opmerking

Zoekt en gij zult vinden

Hallo Rocco. Bedankt voor de vraag maar............ heeft u de zoek machine op dit prachtige forum wel eens gebruikt? er is genoeg over te vinden. Iemand heeft zelfs de moeite genomen om foto's van de eitjes te maken en te plaatsen. Erg leerzaam. Success ermee. Groet, Kees Nieuw Zeeland

Opmerking

Working...
          X