Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bichenow en Diamantvink kweker gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bichenow en Diamantvink kweker gezocht.

hallo mensen, weten jullie misschien een bichenow of diamant kweker in de buurt van dordrecht of rotterdam? ik zoek namelijk nog twee koppeltjes voor in mijn voliere.

Vraag en Aanbod
    VogelCafe is niet bedoeld voor vraag- en aanbodadvertenties. www.vogelmarktplaats.nl is daar de plek voor.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

ik bedoel dat jullie misschien een paar betrouwbare kwekers weten. en misschien tips hierover en waar ik op moet letten bij het kopen, en aangezien ik mij goed wil laten informeren en niet zomaar een impulsieve aankoop wil doen, dacht ik ik vraag het hier even.
      Gr. Hannes Bavius

Opmerking

hoera hoera eindelijk eens iemand die informatie vraagt over de aan te kopen vogels en niet eerst vogels koopt en dan vraagt hoe en wat.

jammer genoeg weet ik geen adres in de door jou genoemde omgeving.

aankoop tips wel,
        kijk dat je onverwante vogels krijgt, liefst op een plaats pop kopen en op andere plaats man.
        als de verkoper duidelijk kan aanduiden dat ze onverwant zijn kun je ze samen kopen.
        zorg dat je flinke postuur vogels kunt kopen, en koop geen oude pop.
        houdt er rekening mee dat diamantvinken aggressief kunnen zijn tijdens de broedperiode.
        koop vogels die aktief zijn en uit de rui.let op onbeschadigde teentjes bij de mannen. Vraag of het natuurbroed is en zijn er zebravinken of japanse meeuwen in zijn kweekhok twijfel dan ten zeerste ivm natuurbroed

Opmerking

hartelijk bedankt voor de tips. Ik denk dat ik ze pas ga halen na de vakantie, dat is wat rustiger, dan ben ik de hele tijd thuis. weet misschien iemand anders zo'n kweker? want ik wil wel goede gezonde vogels, om mee te kweken. alle tips zijn welkom

Opmerking

je kunt het ook eens vragen op www.prachtvinkenforum.nl
            Daar zitten zeker ook kwekers van diamantvinken.

succes.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Heb je al eens gedacht om bij een vogelvereniging in Dordrecht te beginnen?

Verder zitten er nog verschillende verenigingen in de buurt van Dordrecht, o.a. Zwijndrecht, H.I.Ambacht, Puttershoek, Strijen, Hardinxveld-Giessendam, Ridderkerk, Rotterdam enzovoort
              mvrgr

Piet

Opmerking

hay,

over die diamantvinken: het lieftst per koppel kopen.

( man + pop die elkaar zelf uitgezocht hebben)
                als je dan wilt kweken heb je de meeste slagingskans
                Groet'n uut Drenthe

Opmerking

oke, en dan maar de kweker geloven dat ze onverwant zijn? als hij ringen heeft, is dat natuurlijk geen probleem.moet ik jong koppel kopen, of koppel dat al succesvol paar nesten heeft gehad?

Bedankt voor alle Tips, en ik word ook nog lid van de vogelvereniging de voliere. dan vraag ik daar meteen of ze nog adresjes weten van betrouwbare kwekers, want ik wil wel zeker weten dat ik goede kwaliteit vogels koop.

Opmerking

ik hoop op tips!

Opmerking

bij de vv ( vogelvereniging) kunnen ze ze wel helpen.
                      er zijn ook vaak wel goede betrouwbare kwekers van diamanten en bichenows.

het niet alle kwekers alleen om het geld hoor.
                      de meeste zijn goed te vertrouwen.
                      en als ze bij de vv zijn aangelsoten hebben ze sowieso wel vaak ringen en geringde vogels.

Groet'n uut Drenthe

Opmerking

bedankt voor de tips, maar ik ga toch voor een koppel bichenow, en in plaats van diamantvinken een koppel spitsstaartamadines. MvGr Hannes

Opmerking

Working...
                        X