Mededeling

Collapse
No announcement yet.

glansspreeuw???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• glansspreeuw???

nog even een vraagje ( ga een voliere maken dus daarom)
    ik had laats een man gezien, en die had van die glansspreeuwen te koop, maar ik zag vaag ergens op de aachtergrond van de foto, een valkparkiet.
    ik vind die spreeuwen opzich best wel mooi maar kunnen ze in een gemenge voliere???
    en wat zijn de kosten ongeveer?

gr.
    robin

Dat zijn vogels voor mensen die zich op die vogels richten. Die moet je niet bij valkjes ed zetten. Het kan wel, maar het is zonde om er niks mee te doen. Het voer alleen al is een andere discipline dan de pure zaadeters

Kosten? 250 euro voor een koppel als je mazzel hebt. Tot wel 1000 euro als je de koningsglansspreeuw wil of een andere meer exclusieve soort. Voor de driekleur betaal je ongeveer 250 - 400 euro het koppel dus.

Opmerking

haha
      oh , oke.
      laat maar dan
      gr.
      robin

Opmerking

Bekijk dan de Europese spreeuw eens goed, die is zeker ook erg mooi. en een stuk minder duur.

Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

daar zitten er al genoeg van in de tuin, of zijn dat weer andere?
          gr.
          robin

Opmerking

Dat zijn dezelfde. Maar mooi zijn ze zeker, toch?
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

jaaa. ze zijn wel mooi ja,
              gr.
              robin

Opmerking

er word al 400 euro voor een koppel driekleuren genoemd. daar wil ik toch even iets over zeggen de preizen zijn ongeveer 180 tot 250 per koppel. wij kopen ze alleen voor 50 per stuk. ik heb ze inderdaad wel eens voor 350 gezien, maar die mensen moet je gewoon gelijk negeren dat is veel te veel voor zo'n vogels als het ook voor de helft kan. en een koppel konings kost ongeveer 750. wij hebben ze nog voor de inporstop gekocht voor 100 per koppel.

Opmerking

Working...
                X