Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goulds vrouwtje doet raar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• goulds vrouwtje doet raar

hallo

ik heb sinds 3 weken een koppeltje goulds het is de eerste keer dat ik deze vogels heb ze zitten samen in een kooi van 60 bij70 bij 60
    het ging heel goed het vrouwtje had zelfs al 2 eieren maar sinds gister doet ze ineens heel raar zezit dan op een stok en gooit steeds haar hoofd naar achter ze doet dit niet de hele tijd maar eigenlijk alleen als ze voor het nestje zit???? eigenlijk zou gister ook het 3 e ei in het nestje moeten liggen maar dat is niet gebeurt verder eet en drinkt ze gewoon ze zit ook mooi in haar veren wat doe ik fout ??? ze krijgen een mix van tropisch zaad eivoer grit en maagkiezel moeten deze vogels misschien nog iets anders hebben?
    wie kan me helpen

Misschien is het draaihalsziekte.Meer over de ziekte klik op de link.
    Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door natasje
      hallo

ik heb sinds 3 weken een koppeltje goulds het is de eerste keer dat ik deze vogels heb ze zitten samen in een kooi van 60 bij70 bij 60
      het ging heel goed het vrouwtje had zelfs al 2 eieren maar sinds gister doet ze ineens heel raar zezit dan op een stok en gooit steeds haar hoofd naar achter ze doet dit niet de hele tijd maar eigenlijk alleen als ze voor het nestje zit???? eigenlijk zou gister ook het 3 e ei in het nestje moeten liggen maar dat is niet gebeurt verder eet en drinkt ze gewoon ze zit ook mooi in haar veren wat doe ik fout ??? ze krijgen een mix van tropisch zaad eivoer grit en maagkiezel moeten deze vogels misschien nog iets anders hebben?
      wie kan me helpen
      ik heb ook zoiets met een bichenow astrilde.
      ze zit op de grond en heeft totaal geen richtingsgevoel.
      als ze een stukje verderop wil zitten schud ze haar koppie de hele tijd heen en weer, en ze valt soms pardoes om!

ze ziet er verder niet ziek uit ofzo, dus ze zit gewoon bij haar man. ( al een tijdje, dus ik denk niet dat ze de ''ziekte'' overbrengt.
      het gaat met haar gelukkig al weer wat beter, al heeft ze soms nog wel eens een aanvalletje.
      Groet'n uut Drenthe

Opmerking

Working...
      X