Mededeling

Collapse
No announcement yet.

somige zeggen goulds moeilijk om mee te kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• somige zeggen goulds moeilijk om mee te kweken

ik zie vanmorgen dat ik een jongen erin heb liggen
    heb echt gescoort met dit koppel de man of wel de pop wat er op zit gaat gewoon weg niet van zijn nest af .
    dus ik heb een jongen zien liggen misschien zijn het er meer ???
    de man gaat niet van zijn nest af zelf met nestkastje in mijn hand ze blijven gewoon zitten op hun nest .
    hebben jullie dat ook ???
    die nest kastje erin hangen en binnen 2 weken heb ik al eitjes
    dat vind ik vrij snel hoor wel vaak andere dingen over de goulds dat het vaak niet mee vald

Gefeliciteerd.
    Je kan de man voorzichtig van de nest tillen om te kijken of er meer jongen zijn.
    Ik heb ook een koppel waarvan de man heel erg vast zat op de eieren en de jongen.Hij voert ook beter als de pop.De jongen zijn maandag uitgevlogen.
    De rest doet nog niks Vooral de blauwe mannen worden niet geacsepteerd.
    Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

de blauwe zijn wat dominanter en moeilijker een koppel samen te krijgen die het goed doen
      heb vorig jaar van de wild kleur 12 jongen gehad van 3 rondes dus ik mag niet klagen
      eerste nestje iedere keer jongen terug gelegt en daarna hadden ze het door en doen het perfect
      met deze vogels is het wel veel geduld hebben hoor

in de broedkooi zijn ook vogels bezig die zijn beetje schuwer die laat ik wat meer met rust
      vidn het gewoon een prachtvogel alleen heb wa tpech gehad met ziektes maar gelukkig gaa thet nu super laten we hopen da tik er lang van mag genieten

Opmerking

Working...
      X