Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mozambiquesijzen blijven volledig hangen in net niet broeden....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Dan kan het eerste eitje niet lang meer op zich laten wachten.

Bij mij leggen de mozambiqueen altijd rond 9:00 s'ochtens een eitje.

Veel succes.

Groeten Michael.
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Het eerste ei ligt er

Opmerking

verrast

net toen jij dacht, het word niks dit jaar, werd je er toch door verrast dat er een ei ligt. hopen dat er nog meer volgen en dat ze bevrucht zijn.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton
          net toen jij dacht, het word niks dit jaar, werd je er toch door verrast dat er een ei ligt. hopen dat er nog meer volgen en dat ze bevrucht zijn.
          Ei twee is er al en de pop zit nu los vast op het nest. De man zingt dat het een lieve lust is en dat deed hij eerder bij het vorige nest totaal niet. Hij lijkt nu zelf ook heel hitsig en dat zal de bevruchting wel ten goede komen denk ik. Hij zet zijn kuifje op en laat zich nog wel verjagen door de pop maar baltst wel voor haar. Bij het vorige nest was hij een laffe slappe hap dus ik denk niet in broedstemming. Vandaar die eitjes leeg denk ik. We zullen zien. Wie weet nu wel een nestje. Heb er zin in in ieder geval en dan kunnen de jongen mooi meteen naar buiten. Toch beter dan december

Bij het vorige nest was de score 3 eieren en leek de pop bij elk ei legnood te hebben. Nauwelijks vliegen, bol zitten en van stokken af vallen. Nu gaat de hele leg haar veel beter af en zie je alleen een dikke achterkant voor het ei komt. Geen zwakke pop meer dus wat vorige keer wel het geval was. Ik stop wel met meelwormen als ze vast zit want het is een furie en de man moet het veel ontgelden.

Opmerking

Working...
          X