Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witoorbuulbuul

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Witoorbuulbuul

Hallo,

Ik ben Duraid. ik ben al een tijd op zoek naar jonge witoorbuulbuul. kan iemand mij helpen? ik had in Irak 4 van die vogles maar hier kan ik niets vinden! ik ben dankbaar voor jullie hulp.

Oorspronkelijk geplaatst door duraid
    Hallo,

Ik ben Duraid. ik ben al een tijd op zoek naar jonge witoorbuulbuul. kan iemand mij helpen? ik had in Irak 4 van die vogles maar hier kan ik niets vinden! ik ben dankbaar voor jullie hulp.
    Hier is het nog geen broedseizoen voor dat soort vogels. Over een maand of 4 zijn ze weer volop verkrijgbaar. Ik neem aan dat je een zanger zoekt voor binnen in een kooi? Dan kun je het beste nu al rondkijken want veel mensen geven hun vruchten en insecteneters niet zomaar weg om in kooien te gaan. Meer aan andere kwekers. Ik neem ook aan dat je hem wil temmen?

Helaas stonden er laatst 2 op marktplaats, ik denk ook van iemand uit Irak. Zij waren tam, kooi gewend en speciaal voor de zang. Was dus wel wat voor jou geweest

Opmerking

ja klopt, ik wil hem tammen! maar ik ben ook vanplan om te bigenen met kweken. mijn oom deed altijd dat in irak! en hier vind ik genoeg info die helpt! . dus pas in augustus kan ik zon jonge witooren vinden? ik wil de ding kopen! dus geld is geen probleem! maar waar moet ik zoeken?

Opmerking

Working...
      X