Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke trop. vogels houden het buiten goed?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welke trop. vogels houden het buiten goed?

Hallo,

Ik ben na 20 jr. weer begonnen met vogels. Volgende week komt de voliere; een buitenhok met nachthok. Niet speciaal verwarmd met verwarmingselement; gewoon met goed nachthok en bij vorst zet ik er perspexplaten voor.

Vraag: is het mogelijk om dan tropische vogels te houden en welke houden zich dan het beste buiten? (een parkiet is ook weer zo...parkiet)

Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Aankleden...

Dank je. Aankleden als in...boompjes, plantjes? Was ik wel van plan. Nog goede tips?

Opmerking

Gezelschapsvoliere onverwarmd - Uitgebreide informatie over meer dan 300 kooi- en volièrevogels, waaronder geschikte vogels voor een verwarmde gezelschapsvolière. Verder veel gerelateerde onderwerpen en groot forum over vogelproblemen.

groeten Michael.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
            Dank je voor de ur;...helaas zijn de plaatjes niet clickable (of ligt dat aan mij?). Ik herken enkele vogels, maar niet allemaal...

Opmerking

Hallo Jeroen,

Dat klopt de plaatjes zijn niet aanklikbaar, het is slechts een compilatie van verschillende vogels die zonder verwarming buiten kunnen.

De meeste zijn ondanks de importstop nog wel verkrijgbaar.

Zeg maar welke je leuk vind dan geven wij de namen wel.

Groeten Michael.
              Groeten Michael

Opmerking

bij mij doen de zwarte sijzen het buiten ook goed, ze zitten de hele winter buiten zonder nachthok
                Een flierefluiter met een vogelhart.

Opmerking

Zwarte sijzen???

Heel goed Wiene,

Met zwarte sijzen hebben we het dan over de Carduelis (spinus) atrata?

Dit is de moeilijkste houd en vindbare sijs die er is op dit moment, Jeroen is deels beginner en zal dus niets hebben aan zwarte sijzen.

Hij had het over tropische vogels, vogels mij komt de zwarte sijs in het Andes gebied voor, waar het s'winters koud is natuurlijk.

Vertel eens wat meer over deze vogels, kweek zelf kapoetsen en zwartkopsijzen.

Misschien is dit off-topic maar ben zeer geinteresseerd in zwarten sijzen.

Groeten Michael.
                  Groeten Michael

Opmerking

Rijstvogels doen het ook goed buiten

Opmerking

Ik houd goulds, papegaaiamadines, verschillende astrildessoorten, kleine cuba vinken in mijn voliere met nachthok. Ik hou het nachthok vorst,tocht en vochtvrij(ongeveer 2 tot 3 graden in de winter).
                      Hangt er ook vanaf waar je je vogels haalt, bij iemand die ze "koud" heeft zitten of iemand die ze warm heeft zitten. Gewoon even speuren op (vogel) marktplaats en dan vind je wel wat en zie je meteen hoe iemand zijn vogels houdt, oftewel kun je zien of ze ook echt koud zitten of niet.

Groeten Kornelis

Opmerking

Bruinborstrietvinken, maskeramadines en 3 kleur papagaaiamadines doen het in de winter buiten ook goed

Opmerking

Working...
                        X