Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tijdklok

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• tijdklok

hallo vogelvrinden.

ik denk ik zeg het effe want er zijn elk jaar weer mensen die het (uit goede wil??)
    doen.
    de tijdklok.
    zoals u weet word volgend week de klok een uur vooruit gezet.
    DIT MOET U NIET IN HET VOGELVERBLIJF DOEN!!!!!

zo dat is gezegd.
    Groet'n uut Drenthe

uit gezet

ik heb de tijdklok, juist van de week uitgezet. de vogels slapen niet binnen, dus zonde van de stroom.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Waarom niet eigenlijk ? Temperatuur?
      Groetjes Benjamin!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin
        Waarom niet eigenlijk ? Temperatuur?
        Nee, maar als je de klok verzet, verstoor je het ritme van je vogels. Dan gaat ineens het licht een uur eerder aan en uit. Voor mensen is het ook niet gezond, las ik vandaag; vooral avondmensen krijgen de komende week problemen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tori no Hime
          Nee, maar als je de klok verzet, verstoor je het ritme van je vogels. Dan gaat ineens het licht een uur eerder aan en uit. Voor mensen is het ook niet gezond, las ik vandaag; vooral avondmensen krijgen de komende week problemen
          Bij de vogels verzet ik de klok nooit. Misschien deze keer ook niet in huis.
          Ik heb er altijd al een probleem mee gehad.
          Vr.groeten van
          Antoni

homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
            Bij de vogels verzet ik de klok nooit. Misschien deze keer ook niet in huis.
            Ik heb er altijd al een probleem mee gehad.
            Dan moet je wel extra opletten als je een afspraak met iemand maakt, of een tv-programma wilt zien ofzo

Je kunt eventueel ook de klok geleidelijk verzetten, elke dag of week maar een paar minuutjes ofzo. Dan ben je na een tijdje weer bij en heeft je lichaam (interne klok) de tijd om er rustig aan te wennen. Maar ook dan is het wel steeds rekenen.

Opmerking

Zomertijd is met name aangenaam voor 'avondmensen'. De zogenaamde ochtendmensen schieten er niets mee op; die moeten een uur wachten op het daglicht. Mijn interne klok is zeker een dag of wat van slag na komende zondag..... Van mij hoeft het eigenlijk niet.

Hans.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

zomertijd

hallo
                elk jaar zet ik binnen 3 weken in 2 stappen de klok op zomertijd of wintertijd
                dit doe ik al jaren en er is totaal nul komma nul verschil te bemerken in uit conditie raken wel of niet broedrijp worden absoluut niks.

dus wie dit niet gelooft kom maar langs.
                dus wie het tegendeel beweert ik heb een andere ervaring
                mvg wim

Opmerking

Als je vogels gewend zijn aan het tijdstip van de verlichting ,,waarom zouw je dit dan gaan veranderen ,,dat heeft helemaal geen nut.
                  In de natuur verandert de tijd toch ook niet !!

Opmerking

Working...
                  X