Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer van binnen naar buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Wanneer van binnen naar buiten

Hallo,
    Ik heb van de winter een aantal vogels naar binnen gehaald omdat ze buiten bijna van hun stokje af bibberden. Wanneer kan ik ze nu weer gezellig buiten bij hun vriendjes zetten?

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Chantal

welke vogels???

hoi

het verschilt per vogel wanneer je ze naar buiten kunt doen
    grasparkieten bijv kunnnen nu makkelijk naar buiten
    maar met kleine tropische vogels zou ik zeker nog even wachten

groeten
    Groet'n uut Drenthe

Opmerking

Als ik jou was had ik nog eventjes gewacht. Het is niet echt het waar , behalve als je de wat grotere soort vogels heb is het nu prima. Na 1 maandje mag het weer , maar als de zon puur schijnt kan je ze ook wel even laten genieten hoor.
      Groetjes Benjamin!

Opmerking

Hallo ,heeft verder niets met de grootte van de vogel te maken,gewoon even kijken tot het weer(temperatuur) wat langer stabiel blijft en er niet te lange natte periodes zijn,iets kou kunnen de meeste vogels wel hebben maar vocht en koude is vaak meer een probleem.
        En doe het bijvb in een weekend zodat je ze wat langer in de gaten kunt houden.
        En wat tropen kweker aangaf ,wat voor vogels heb je?
        Mvg,
        kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

Hoi,

als je de vogels warm hebt zitten, is het misschien verstandiger te wachten met het naar buiten doen van de vogels, tot rond de IJsheiligen (10-15 mei). De kans dat er dan nog nachtvorst optreedt, is dan erg klein.
          Murphey is altijd in de buurt.....

Mvg, Evert
          Mvg,
          Evert

Opmerking

Soorten in mijn voliere

Ik heb op dit moment drie roodkop papegaaiamadines zitten en een driekleuren papegaai amadine, verder nog twee japanse meeuwtjes en een bichenowastrilde, maar die zitten nog buiten.

Opmerking

Working...
            X