Me vader en ik hebben een voliere. Ik ben heel gevoelig voor dode beestjes en ik wist dat dit eraan ging komen. Ik zei zal ik even kijken in het binnenhok ik denk dat er een paar vogeltjes dood zijn. En ja hoor het mooie kleurige paartje ligt der. Ze vogels vlogen niet en we hadden twee uitweggen vanuit het binnenhok. De vogels konden niet bij het eten komen en zaten op gesloten in het binnehok. Me vader wou het karton van het onderste gat er niet afhalen. Ik ben nu boos op hem en hij zegt dat ze te jong waren. Ik weet het niet hoor. De 2 Goulds konden niet naar buiten waar wat eten op de grond was. Nja ik zit er echt mee, Want het is sneu. Mischien kan het ook zijn dat het mannetje is doodgegaan en dat het vrouwtje van het rouwen ook is gestorven. Want ze lagen naast elkaar . Zij was vol in beweging en hij niet echt. Iedergeval heb ik nu 2 vogeltjes minder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
R.i.p
Collapse
X
-
jammer, probeer een beetje meer mee te denken met de vogels. Als je buiten voert en er blijven er twee binnen dan lijkt me wat voer en water binnen dus wel het minste wat je kan doen. Dus als je weer zoiets aan de hand hebt, denk zoals je vogels. Durven ze iets niet of kennen ze bv geen drinkflesje dan geef je ze eerst een poosje een bakje tot je ze uit het flesje ziet drinken.
Op die manier kun je de dieren heel wat leed besparen. De pop is in ieder geval niet naast de man doodgegaan van treuren maar van honger. Omdat ze geen energie meer hebben zonder eten kruipen ze dicht bij elkaar om warm te blijven.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu hoor dit
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marxjammer, probeer een beetje meer mee te denken met de vogels. Als je buiten voert en er blijven er twee binnen dan lijkt me wat voer en water binnen dus wel het minste wat je kan doen. Dus als je weer zoiets aan de hand hebt, denk zoals je vogels. Durven ze iets niet of kennen ze bv geen drinkflesje dan geef je ze eerst een poosje een bakje tot je ze uit het flesje ziet drinken.
Op die manier kun je de dieren heel wat leed besparen. De pop is in ieder geval niet naast de man doodgegaan van treuren maar van honger. Omdat ze geen energie meer hebben zonder eten kruipen ze dicht bij elkaar om warm te blijven.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu hoor dit
Ik vind het zelf ook ik had ruzie met me pa. Als ze niet zelfstandig waren had ik ze apart in een kooi moeten zetten. maar die heeft hij niet . Hij zegt komt eraan komt eraan.Groetjes Benjamin!
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking