Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleinste vogel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kleinste vogel

wil graag een klein vogeltje kopen want mn kooi is ook klein,welke soort kan ik dan het best kopen?of is een klein kooitje niet verstandig?

Kleine kooi

Valerie,

Wat zijn de afmetingen van je kooi en wat voor vogeltjes vind je leuk? Waar gaat de kooi staan?

Groet,

Rob.

Opmerking

Wat je het beste kan kopen is een grote kooi en daarna als je er veel over gelezen hebt de soort vogel die je leuk vindt. Niet in ieder kooitje hoeft een vogeltje
      Is je andere rijstvogel ook dood dan?

Opmerking

Nee tuurlijk leeft mn rijstvogel nog zijn kooitje is 40x60,ik heb hem al 3 jaar,hoe oud worden ze eigenlijk?ik heb een kooitje gekregen 30x35 errug klein he?
        o ja fijne dagen allemaal!

Opmerking

hey

dat kooitje is wel erg klein maar het is ook niet goed om maar 1 vogel per kooi te doen dan kunnen ze ook dood gaan aan eenzaamheid etc mischien kun je beter een grotere kooi kopen en dan 2 vogels of nog een rijstvogel voor die andere van jou hoeft niet perzee een koppel samen te zijn maar dan kunnen ze lekker samen zitten enzo dan worden ze meestal ook ouder of je moet veel aandacht aan die ene besteden en dat gaat niet altijd lukken

ik denk dat een rijstvogel met goede verzorging ongeveer 10 jaar wordt

dusz je kan er nog veel plezier mee beleven
          mvg roy (vogelfreak)
          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Working...
          X