Mededeling

Collapse
No announcement yet.

witte rijstvogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door aadvogel
    wit xwit geeft toch problemen met de jongen? eieren komen niet uit?
    jongen blijven klein of is dat niet waar.
    Ik heb daar nooit problemen mee gehad, maar zoals ik al zei: de jongen die uit witxwit komen moet je weer terug koppelen aan een bonte. Dus niet continu witxwit blijven kweken er bestaat dan een kans dat ze zwak worden en dat ze kort van bevedering worden.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hanny Leunisse
      Om maar te zwijgen van jonge rijstvogels. Die verstoren iedere broedende andersoortige vogel, zodat de kans van uitgekomen eitjes vrijwel nihil is en dan nog zijn ze in staat de pasgeboren jonge vogels uit de nesten te gooien.
      als je alles wil weten over rijstvogel kweken en broedkasten waar de rijstvogels niet de jongen uit het nest gooien kijk maar eens op deze site

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
        als je alles wil weten over rijstvogel kweken en broedkasten waar de rijstvogels niet de jongen uit het nest gooien kijk maar eens op deze site

http://home.hccnet.nl/hj.devos/
        is een heel goeie site van de vos..
        dit is ook wel een goeie site: www.javafinch.co.uk
        het is wel in het engels.

Opmerking

Op de Site van de Vos ben ik al talloze malen geweest. De Engelse site ken ik ook, maar ik ben altijd een beetje tegendraads geweest: met een Franse of een Duitse site heb ik totaal geen moeite, maar Engels is niet mijn ding
          Ik wilde met mijn antwoord alleen maar mijn vervelende ervaringen kwijt over Rijstvogels in een gezelschaps-voliere. Niet bij andere vogelsoorten dus en kweken per stel in broedkooien.
          Met vriendelijke vogelgroeten
          Hanny Leunisse

sigpic

Opmerking

Working...
          X