Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cuba vink

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• cuba vink

Hallo allemaal

weet er iemand meer informatie over dikbek cubavinken

ik hoor het graag van jullie

mvg Michael

Oorspronkelijk geplaatst door vogelmantiel
    Hallo allemaal

weet er iemand meer informatie over dikbek cubavinken

ik hoor het graag van jullie

mvg Michael
    Hallo michael,heb je een latijnse naam voor me, want ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt maar dikbek cubavinken bestaan volgens mij niet en ik denk dat je cuban bullfinch bedoelt latijnse naam : Melopyrrha nigra.
    Tik maar eens in op google plaatjes.
    Als het deze zijn weet ik alleen dat ze erg duur zijn
    Een belg heeft afgelopen maand 2 koppels aangeboden op zwolle dacht ik en had daar na nog 1 advertentie waarin nog 1 koppel overwas.
    mvg,
    kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

dikbek/cuba goudvinken

Denk dat het dezelfde zijn:

Groeten Michael.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

kingfisher & Michael

bedankt voor jullie reaktie

dat is precies de vogel die ik zoek

ja ik weet dat ze duur zijn

groetjes michael

Opmerking

Hoi Kingfisher ,

Diene belg zal wel mij zijn denk ik , maar het zal niet zwolle geweest zijn maar meppel , ik heb inderdaad de melophyrra nigra zitten , heb er dit jaar toch enkele gekweekt , als Michael interesse heeft mag je mij altijd mailen .

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door pitylus
            Hoi Kingfisher ,

Diene belg zal wel mij zijn denk ik , maar het zal niet zwolle geweest zijn maar meppel , ik heb inderdaad de melophyrra nigra zitten , heb er dit jaar toch enkele gekweekt , als Michael interesse heeft mag je mij altijd mailen .
            Hallo Pitylus,kweekt u nog meer van dit soort vogels?
            Zijn toch wel bijzondere vogels,zou u misschien is een kweekverslagje op dit forum kunnen /willen zetten?
            Evt. met wat foto's
            mvg,
            kingfisher
            Mvg,
            Kingfisher.

Opmerking

Hallo Allemaal,

Vond de zwarte cubavink heel interessant,zijn enkele kwekers in Belgie zoals jullie inmiddels hebben vernomen.
              Prijs 420 euro(leipzig/duitsland) krijgt ze in september volgend jaar,als die weer naar Cuba gaat 450/500 Belgie 1 betrouwbare die ik ken en 1 minder betrouwbaar ,de aanbieder hier ken ik niet geen mening dus 650 in Breda, en in Spanje/tenerife ook rond de 500 euro.
              Cuba: platteland 20 us dollar,stad ongeveer 50 usd.
              Gezien de importstop beetje prijzig maar toch betaalbaar,maar die prijzen betaal je ook voor andere Zuid Amerikaanse vogels .
              Zoals je merkt,ben ik goed ingelicht,de vogels staan ook op mijn verlanglijst.

groet,Michael J.

Opmerking

Hoi keanu ,

Je hebt mij deze zomer verschillende keren gemaild . Jij hebt toch ook nog twa twa s ?

Opmerking

bedankt voor jullie infomatie
                  maar nu zou ik wel willen weten hoe je deze vogels kunt houden
                  bv een kweek verslag over deze vogels zou wel mooi zijn
                  pitylus heeft u geen kweek verslag over deze vogels????
                  en ik zou graag uw mail adres willen hebben ik kon hem niet vinden
                  bij de ledenlijst
                  u kunt mij wel mailen anders kijk even op mij SITE daar is ook een link om eenmail testuren

alvast bedankt michael

Opmerking

Klopt Rudy,

Ik heb twatwa,s en diverse sporophilia soorten.
                    Zwarte cubavink staat op mijn verlanglijst en ken de prijzen,heb ze erop gezet zodat mensen weten wat ze ongeveer kosten,scheelt je een hoop nutteloze mails toch.
                    Is het me momenteel nog niet waard,in een later stadium misschien wel.

groet,Michael

Opmerking

Working...
                    X