Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jonge goulds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• jonge goulds

Zijn ze koudbroed of warmbroed.?Als ze warmbroed zijn en je zet ze in de buitenvoliere de kans is groot dat de vogels het niet redden.In dit geval zal ik ze in de broedkooi laten overwinteren en pas in maai buitenzetten.
    sigpic
    Excuses voor de tipefouten.

Opmerking

Nieuwe maand erbij?

Oorspronkelijk geplaatst door Roodmus
      Zijn ze koudbroed of warmbroed.?Als ze warmbroed zijn en je zet ze in de buitenvoliere de kans is groot dat de vogels het niet redden.In dit geval zal ik ze in de broedkooi laten overwinteren en pas in maai buitenzetten.

We hadder er 12 en nu denk ik 13.

Trouwens het is niet verkeerd om de goulds eerst in wat kleinere kooien te zetten, zijn ze later op een tt misschien wat rustiger. Pas wel op met overplaatsen van goulds die in de rui zijn of nog moeten ruien. Verplaatsen dan, kan ruistop opleveren.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oh wat stom van mijn

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        We hadder er 12 en nu denk ik 13.

Trouwens het is niet verkeerd om de goulds eerst in wat kleinere kooien te zetten, zijn ze later op een tt misschien wat rustiger. Pas wel op met overplaatsen van goulds die in de rui zijn of nog moeten ruien. Verplaatsen dan, kan ruistop opleveren.
        Hahahahaha echt stom.
        Ik had haast,maar ik bedoel mei.Sorry.
        sigpic
        Excuses voor de tipefouten.

Opmerking

De jonge goulds zijn koudbroed.
          Dus als ik jonge goulds naar een andere broedkooi verplaats en ze gaan ruien dan mag ik ze niet meer verplaatsen.

Groeten Harry

Opmerking

verplaatsen.

Je kunt ze beter eerst uit laten ruien voor je er mee gaat verplaatsen. Als ze blijven steken in de rui dan duurt het lang voor ze er door zijn. Kan zijn dat anderen daar andere meningen op los laten, ff afwachten maar.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

idd wat henk3 zegt: eerst laten ruien en dan pas verplaatsen. stress is helemaal niet goed en kan een negatieve invloed hebben op de rui.
              stopt een gould met de rui dan kan het soms wel een jaar duren eer ze op kleur zijn.

Opmerking

Working...
              X