Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterharde tropen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Birdfarm
    Dit behoeft enige uitleg?

Greetzzz
    uh, uh, ja; 's avonds na 21.00 uur ben ik meestal niet zo meer zo helder. Moet natuurlijk andersom zijn.

Vr. gr.

Wim

Opmerking

weer een leuk voorbeeld van hoe lees je het.

Citaat:
      Origineel gepost door Bullfinch
      Gezien de afmetingen van de voliere is 3 koppels niet veel; Maar beter te veel dan te weinig.

Greetzzz
      Citaat:
      Origineel gepost door Birdfarm

Greetzzz

uh, uh, ja; 's avonds na 21.00 uur ben ik meestal niet zo meer zo helder. Moet natuurlijk andersom zijn.

Vr. gr.

Wim

terwijl ik de zin

Gezien de afmetingen van de voliere is 3 koppels niet veel; zeker als hij ook nog beplant is. Maar beter te veel dan te weinig.
      dus gelezen heb als beter teveel ruimte voor de vogels als te weinig
      Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

Toen ik begon met tropen waren de nonnetjes zoals de zwartkopnon en de driekleurnon favoriet bij mij, geen makkelijke kwekers maar wel winterhard en behoorlijk sterk en aardige lieve, mooie vogeltjes. Maar helaas nergens meer te krijgen tegenwoordig of je moet diep in de buidel tasten.

Als beginneling zijn zebravinken ideaal inderdaad en zilverbekjes deden het ook altijd goed ook in de winter bij mij en makkelijk tot kweken te brengen.
        Ik heb ook altijd veel plezier gehad van de mozambiquesijs (nu nog), een temperamentvol vogeltje met een leuke zang en ook winterhard.
        Make birds not war.

Opmerking

Working...
        X