Vandaag na mijn werk ging ik in de voliere om de vogels te voeren en verse watergewen en zo.Toen zag ik twee van mijn gouldamadines (poppen) met hangende vleugels.Zitten ook niet echt strak in de veren maar de vleugels hangen lager als de staart.Na het etengewen bleef ik voor de voliere staan om te kijken of de vogels gaan eten of niet.En ze gingen gelijk eten.
Ik heb ze toch maar uitgevangen en goed bekeken maar tussen de veren kon ik niks zien(uizen of maiten).Maar ik vind dat de vogels erg mager zijn.
EErst dacht ik dat alles oke was omdat waren ze met de andere vogels aan het vliegen en leken helemaal niet ziek.
Als ze rustig zijn dan lijkt wel op dat ze hun nek intrekken,zo korthouden of zo.De vleugels laten zakken en de veren opzetten dus bolzitten.En ook nog mager.En veel slapen met de kop in de veren.
Heeft iemand zoiets al megemaakt?
Kunnen goulds last van wormen krijgen?
Hoe kan ik helpen voor de vogeltjes?
Ik heb ze natuurlijk uit de voliere gehaad en in een broedkooi gezett.
Oh ja,de vogeltjes zitten ook behoorijk in de rui,ik zie overaal nieuwe veertjes komen.Kunnen ze door de rui ook zo ziek zijn??
Ik heb ze toch maar uitgevangen en goed bekeken maar tussen de veren kon ik niks zien(uizen of maiten).Maar ik vind dat de vogels erg mager zijn.
EErst dacht ik dat alles oke was omdat waren ze met de andere vogels aan het vliegen en leken helemaal niet ziek.
Als ze rustig zijn dan lijkt wel op dat ze hun nek intrekken,zo korthouden of zo.De vleugels laten zakken en de veren opzetten dus bolzitten.En ook nog mager.En veel slapen met de kop in de veren.
Heeft iemand zoiets al megemaakt?
Kunnen goulds last van wormen krijgen?
Hoe kan ik helpen voor de vogeltjes?
Ik heb ze natuurlijk uit de voliere gehaad en in een broedkooi gezett.
Oh ja,de vogeltjes zitten ook behoorijk in de rui,ik zie overaal nieuwe veertjes komen.Kunnen ze door de rui ook zo ziek zijn??
Opmerking