Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gouldszonder nachthok?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• gouldszonder nachthok?

Heb momenteel een voliere waar ik graag een koppel goulds in zou willen houden. Ik heb echter geen nachthok. Daarom is het mij afgeraden.

De winters worden steeds minder streng dus ik dacht dat het wellicht mogelijk moet zijn. Iemand ervaringen?

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

goulds zonder nachthok

Ik heb mijn goulds het hele jaar buiten. Wel zit daar een ruim nachthok aan dat ik 's winters tussen de 5 en 10 graden houd.
      Meestal zjn de goulds het hele jaar buiten, maar als het echt guur/koud wordt komen ze met z'n allen naar binnen.
      Van het buiten zitten worden het mooie goulds die goed in de veren zitten, maar hun gedrag laat zien dat ze een vorstvrij nachthok toch wel nodig hebben (bij mij althans).
      www.vogeltuin.webnode.nl

Opmerking

Ligt eraan waar je de vogels vandaan hebt.

Mees de een zegt niet doen de ander van wel.Zelf heb ik al rallen en brilvogels en alario vinken gehad die de mogelijkheid hadden om binnen te overnachten bij vorst.Zelfs met de elfstedentochten bleven de brilvogels buiten slapen.Laat hiervoor de hele winter de nestgelegenheden hangen zodat ze wel beschut kunnen zitten.Haal dan vogels in het voorjaar en niet in het najaar je kunt ze dan zelf langzaam aan de temperatuur wennen.Haal je bij een kweker die ze warm heeft zitten vraag je om moeilijkheden succes ermee.

Opmerking

Working...
        X