Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gouldamadines

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Gouldamadines

Goedenavond
    ik heb sinds kort gould amadines in een buiten voliere en er hangen nest kastjes in en er liggen eitjes in.nu heb ik het nestje naar binnen gehaald met de ouders maar de moeder gaat niet meer op het nest.weet iemand waarom dit is of moet ik af wachten tot ze er weer op gaat?

Een nest verplaatsen is niet handig. Bijna alle vogels laten het dan in de steek.
    Lekker buiten laten hangen volgende keer. Waarom zou je het naar binnen halen?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Dat nest verplaatsen had je niet moeten doen. Maar waarom heb je het eigenlijk gedaan?

Opmerking

dank je voor de reacties,maar ik had het naar binnen gehaald omdat het steeds slecht weer was.maar ik heb het gister avond toch weer terug gehangen en ze zit er gelukkig weerop.mijn voliere staat op de camping en als het kouder word ga ik vaker naar huis en dan neem ik ze mee naar huis vandaar.

Opmerking

ow mischien kan je ze better bij je huis houden omdat je ze niet met nest en al kan verplaatsen
          mvg roy (vogelfreak)
          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

even een berichtje waarom ik het heb gedaan.ik zit zo'n 6 maanden per jaar op de camping en ga dan weer naar huis,ik ben pas besmet geraakt met het vogelvirus en weet er nog niet heel veel van af en nu het slechter weer word ga ik niet zo lang meer hier heen dus wil ik mijn vogels mee naar huis nemen en daar in mijn voliere doen. ik heb er net in gekeken en er ligt 1 naakt vogeltje te bewegen en verders liggen er eitjes in en moeders bewaakt het nest goed dus ik wacht het wel af ik doe het omdat ik het mooi en leuk vind en ik had niet verwacht dat ik zo vlug een nestje zou krijgen

Opmerking

Verplaasten is niet echt bevordelijk voor de vogels, maar och, soms gaat het toch goed allemaal. Hopelijk komen er nog wat eitjes uit.

De vogels nu lekker met rust laten, dagelijks wat vers eivoer (liever nog 2 of 3 keer dag een vers portie en met wat geluk kun je volop genieten van de ouderzorg.

Veel plezier!
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

wie kan mij vertellen wat ik voor planten in mijn voliere kan zetten of is het beter om kunst erin te doen? volgens mij kan je klimop er in doen maar welke? ik heb gelezen dat sommige planten giftig zijn,dus alle tips zijn welkom dank je

Opmerking

bericht nr 3

Oorspronkelijk geplaatst door odette69
                  wie kan mij vertellen wat ik voor planten in mijn voliere kan zetten of is het beter om kunst erin te doen? volgens mij kan je klimop er in doen maar welke? ik heb gelezen dat sommige planten giftig zijn,dus alle tips zijn welkom dank je
                  Hallo kijk hier maar eens bericht nr3

mvg Gerard 6

Opmerking

Hoi.
                    Ik heb ook klimop in de voliere en de rest gewoon kunstplanten.De kunstplanten blijven in de winter ook mooi groen
                    sigpic
                    Excuses voor de tipefouten.

Opmerking

oke ik weet nu weer genoeg bedankt voor de informatie

Opmerking

Working...
                      X