Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Serinussoort
Collapse
X
-
-
Inderdaad staat in de 'Kooi- en volierevogelsencyclopedie' van Esther Verhoef-Verhallen bij de Mozambiquesijs (blz. 95) een vogels die zo goed als identiek is aan de vogel van Barmsijscabaret. Een 'echte' mozambiquesijs dus!
Het gaat hier om een mutant die nog niet is vastgelegd en afkomstig was uit de wildvang.
Opmerking
-
Hallo,
Maar goed; met name door de laatste informatie die we gekregen hebben van BarmsijscabaretHet koppeltje bestond uit eentje die je ziet op de foto's en het popje was overduidelijk een gewone kleine edelzanger. De vorige eigenaar had ze gekocht als witstuitedelzangers. Volgens mij heeft hij dus vruchtbare metissen gekocht.The proof of the pudding is in the eating
Opmerking
-
www.veugelkoer.be Voorlopig nog non-actief
Opmerking
-
Ik twijfel toch nog ,als ik de grote van deze vogels bekijk door de tralies te meten denk ik toch dat die mutatie groter is en doet mij dus denken dat het een kruising is .
Temeer daar er nog een filmpje op staat van deze persoon waar een bastaard te zien is(laat ik even in het midden wanneer men het over een bastaard of een kruising heeft die discussie doet er hier even niet toe)maar hij kweekt ze ook.
mvg,
KingfisherMvg,
Kingfisher.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking