Mededeling
Collapse
No announcement yet.
japanse-nachtegalen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door imezilstra Bekijk BerichtJapanse nachtegalen zijn broedrijp zo tussen maart tot juni, daarna gaan ze in de rui.
Je kunt ze wel levend voer geven b.v. meelwormen daar wordt de man erg hitsig van, maar je moet uitkijken dat ze dan met het nest bouwen en de eieren niet steeds het nest vernielen.
Wanneer je je adres mailt dan zal ik je wat kopieen sturen van boekjes van japanse nachtegalen, daar kun je veel uithalen.
Ime
imezilstra@wanadoo.nlgroeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Opmerking
-
hallo ik he bzelf met 3 paar nachtegalen gekweekt in een binnenvoliere en alledrie de paren gaven 3 keer achter elkaar jongen ,alleen het grootbrengen was bij mij het probleem,af en toer was het een gweldig gefluit en prachtig om te horen.
ze konden elkaar niet zien wel horen,heb bij 1 voliere een tussenwand van luxaflex en daar vloog er af en toe weleens 1 doorheen en die heb ik verplaatst wand die maakte er een sport van om het zo,n beetje elke dag te doen,overigens zonder probleem dan zaten er gewoon 3 nachtegalen tegen elkaar.
!vogel die ik toen had kwam bij iemand vandaan die had 2 paar in 1 buitenvoliere van 2 m keer 2 m keer 2 m met nog een flink aantal tropen erbij en daar kweekte hij elk jaar jonge nachtegalen in.
mvg wim
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking