Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gewoon even showen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Hoi Ton. Bedankt voor het meedenken - of in dit geval denken - want meedenken deed ik niet! Had hier zelf aan moeten denken want ik heb tenslotte goede contacted bij deze vereniging. Tony Jochem komt trouwens als gast spreker naar de vogel conferentie in Brisbane, Australie in April. Ik zal er bij zijn. Bedankt.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

in meppel zitten ze ook nog wel eens.

vorige keer zag ik 3 koppels... niet veel, ik weet het, maar het zijn ook geen zebravinken
      Groet'n uut Drenthe

Opmerking

Jeetje Ton heb jij Elfenastrildes? prachtig hoor, phoe ik ben er jaloers op. gefeliciteerd met deze kroost. Ben er maar zuinig op, ik hoop voor je dat je ze groot krijgt. Maar dat gaat je wel lukken denk ik zo.
        groetjes
        Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Ton gefeliciteerd met deze uitbreiding. Het zijn prachtige vogels.
          Jullie zijn volkomen terecht trots op het resultaat.

Even een paar vragen.
          Naar ik begrijp heb jij ze in een buitenvoliere toch? Zijn het sterke vogels wat kou betreft? Ze staan ook mijn verlanglijstje namelijk

Veel plezier ermee.
          Deze dingen maken de hobby zo leuk.

Gr.

Opmerking

Eh, dit is een onderwerp uit 2006...
            Ik heb de jongen inderdaad grootgekregen en daarna de ouders en de jongen aan leden van de scap gegeven die ook al elfenastrildes hielden.

Ik weet niet of en wie ze nu nog heeft.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Ik zie het nu ook.
              Beetje te snel gereageerd in mijn enthousiasme. Doet er niet aan af dat het een knappe prestatie is.

sorry.

Maar je had ze wel 'koud' zitten?

Gr Kornelis

Opmerking

heel mooi hoor ton.
                maar als ik het goed begrijp heb je ze nu helemaal niet meer wat is de reden dat je ze niet meer kweekt is toch een mooie vogel.

Opmerking

Hoi Ton. Zo zie je maar weer dat de felicitaties toch nog na jaaaaren binnen komen. Ik wacht nog op contact met kwekers die deze mooie vogels kweken. Maar ja, het is nog vroeg dag, Heb dit 2006 onderwerp net weer even aan het daglicht blootgesteld.
                  Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

oke ton maar kweek je nu aleen nog in troepen en helemaal niet meer met koppels bij al je soorten.
                      vind je het dan niet moeilijk om ze onverwant te maken als je niet weet van welk koppel ze af komen.

Opmerking

Ik ruil meestal de jongen met andere liefhebbers, leuk voor de vogels en het levert hele leuke contacten op vaak.
                        Met goudbuikjes bijvoorbeeld heb ik heel wat jaartjes mensen blij kunnen maken.
                        Van de Afrikaantjes heb ik nu alleen nog oranjekaakjes, daar moeten er nog een paar bij, dan gaan die vast ook weer voor nageslacht zorgen.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

de goudbuikjes hier hebben het ook erg naar hun zin maar de oranjekaakjes die kan ik hier niet goed houden ik snap er niets van altijd als ik ze koop vallen ze om ik heb nu nog 1 pop die doet het wel goed ze zijn zo lekker brutaal dat vind ik er het leukste aan.
                          wat hou jij voor verhoudingen aan bij de goudbuikjes en de oranjekaakjes.
                          hoe groot zijn dus jou groepjes en wat is de verhouding qua mannen/vrouwen.

Opmerking

Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

Opmerking

oke dank je ton

Opmerking

Working...
                              X