hallo vogel vriend/inen.
Na 45 jaar kanaries kweken wil ik dit jaar overgaan naar het houden en kweken van goulds amadines.
Maar ik heb niet zo heel veel kennis van deze vogeltjes, en dus zou ik graag
op dit forum een paar beginers vraagjes stellen.
Allereerst wil ik mijn voliere buiten vlucht: 7 mtrx 3.20mtr x 2 Mtr willen beplanten.
Wat moet ik zo al in deze voliere planten. Of heeft beplanten geen zin gezien de ervaring met mijn kanaries.
Hoe herken je een man van een Popje?
Wat is de beste tijd om deze vogels aan te schaffen?
P.S moet ik nog vermelden dat mijn buiten voliere niet overdekt is gedeeltelijk begroeit met bruidssluier,en kamper foelie. Mijn aan grenzend nacht hok is 3x 2,5 Mtr x 1.90 mtr en is in de winter verwarmd geld ook voor mijn kweekruimte met 22 kooien van 50x50x40. zijn deze kooien geschikt?
Graag zou ik hier over wat informatie hebben. wie wil mij hier mee helpen.
O ja nog een vraag hoeveel vogels kan ik maximaal in deze ruimte houden.
Na 45 jaar kanaries kweken wil ik dit jaar overgaan naar het houden en kweken van goulds amadines.
Maar ik heb niet zo heel veel kennis van deze vogeltjes, en dus zou ik graag
op dit forum een paar beginers vraagjes stellen.
Allereerst wil ik mijn voliere buiten vlucht: 7 mtrx 3.20mtr x 2 Mtr willen beplanten.
Wat moet ik zo al in deze voliere planten. Of heeft beplanten geen zin gezien de ervaring met mijn kanaries.
Hoe herken je een man van een Popje?
Wat is de beste tijd om deze vogels aan te schaffen?
P.S moet ik nog vermelden dat mijn buiten voliere niet overdekt is gedeeltelijk begroeit met bruidssluier,en kamper foelie. Mijn aan grenzend nacht hok is 3x 2,5 Mtr x 1.90 mtr en is in de winter verwarmd geld ook voor mijn kweekruimte met 22 kooien van 50x50x40. zijn deze kooien geschikt?
Graag zou ik hier over wat informatie hebben. wie wil mij hier mee helpen.
O ja nog een vraag hoeveel vogels kan ik maximaal in deze ruimte houden.
Opmerking