Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gelebek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Birdfarm, je hebt gelijk het zijn inderdaad voederspuitjes.

Had een keer dit filmpje gezien http://www.youtube.com/watch?v=-PzOg1cMywA

Hier zag ik ook een soort naald op de spuit.

Kropnaald is meestal recht dacht ik.

Groeten Michael.
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Bedankt voor het antwoord.
      Nu zou ik willen weten of jullie de prijzen weten van de volgende vogels:
      Paroaria coronata.
      Gubernatrix cristata
      Carduelis notata
      Sporophila collaris
      Oryzoborus angolensis

En hebben de eerste 4 een mooie zang?
      groeten
      Mike

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vogelkooi
        Bedankt voor het antwoord.
        Nu zou ik willen weten of jullie de prijzen weten van de volgende vogels:
        Paroaria coronata.
        Gubernatrix cristata
        Carduelis notata
        Sporophila collaris
        Oryzoborus angolensis

En hebben de eerste 4 een mooie zang?
        groeten
        Mike
        Hallo mike,
        die roodkuifkardinaal denk ik rond de 450 stel en die groene kardinalen duurder.
        Ik denk dat Akuosa wel een betere schatting heeft.
        Die sporophila collaris zijn haast niet te krijgen schat ook zo rond de 500-600
        die sijs weet ik niet zullen wel ander op het forum zijn die een indicatie kunen geven is dit een zwartborst of een magelaen?
        Wat betreft die picolet dat is wat een gek er voor geeft/vraagt,pop rond de 250 en een man vanaf een 350-400 afhankelijk wat hij zingt pije of freutie of weet ik veel wat voor naam ze eraan geven.
        mvg,
        kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

Bedankt voor de info,Ik heb gelezen dat de sporophila collaris de beste zangers zijn onder de paapjes, dus die zou ik wel wilen hebben.
          Wat de sijs betreft het gaat om de carduelis magellanica, ik had me vergist.
          Ook las ik dat de roodkuif kardinaal niet zo mooi zingt, dat er een soort gekwetter door de zang heen zit waardoor het geheel wordt verstoord.(weet niet of dat zo is hoor, heb het zelf nog nooit gehoord)
          Wat kleur betreft zijn ze wel mooi.
          En van de groene kardinaal weet ik het niet.
          En van de curio zijn er veel verschillende soorten zang, inderdaad.
          Mike

Opmerking

3 vragen over vogels

Hallo ik heb voor de 2 keer een jong van de sporphilas, het is 8 dagen oud en de vleugelpennen komen erdoor, op welke dag ringen jullie de jongen van deze soort?(Ze leggen maar 2 eieren en 1 komt er uit)

Op welke leeftijd is een man van de zwartkopsijs vruchtbaar?(kop is nu helemaal zwart en zingt lang en veel.)

Hoe werkt dat, als je 2 soorten kruist, van dezelfde familie, en dan terugkruist tot je weer een zuivere vogel hebt ?
            Ik kweek nooit hybriden want puur is het beste, maar wat gebeurt er als ik deze kruis met elkaar?
            Een man passerina ciris met een pop cyanea, ik kan op dit moment geen vogels vinden om de koppels compleet te maken, en als ik ze samen zet weet ik meteen of ze 1. vruchtbaar zijn. 2. of ik ze kan kweken. 3. dan blijf ik zoeken naar partners voor ze.
            Alvast bedankt voor de moeite.
            groeten
            Mike

Opmerking

Opmerking

Hallo Andre, Ze zijn volwassen en ik weet niet hoe oud, daarom zou het goed zijn te weten of ze vruchtbaar zijn.
                Maar je hebt gelijk het is zonde.
                Mike

Opmerking

Opmerking

Ja ik ken die club wel, ik heb er wat beschrijvingen van de vogels voor Ben (de naam weet ik niet zeker meer )vertaald.
                    Toen kweekte ik afrikaanse vinken en de amerikaanse kon ik toen niet houden.
                    Nu ben ik aan het veranderen naar amerikaanse vogels en zoek dus wel eens info.
                    Ik dacht trouwens dat die club weg was want ik heb ze wel eens geschreven en een foto gestuurd over een passerina maar niks gehoord.
                    groeten en tot zover bedankt
                    Mike

Opmerking

Opmerking

Opmerking

Working...
                        X