Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gezwel aan pootje Gould amandine...
Collapse
X
-
Het zou eventueel door muggenbeten kunnen komen. Maar ja, zeg het maar.
-
Zie het laatste bericht via deze link: http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...ontstoken-poot
Opmerking
-
Dat is jammer maar helaas niks meer aan te doen.
Opmerking
-
Ja, weet het ook niet meer, bij aankoop geen bemerkingen over de gezondheid, zat in buitenkooi zonder binnenbeplanting, wel veel beplanting langs de voliere, na een tijdje problemen met het pootje, problemen op de zitstok, maar al bij al viel alles nog mee; Juist voor de eerste vrieskou??? binnen gebracht in een binnenkooi, bij het wegnemen uit de voliere dit gezwel opgemerkt, maar ter info ik spreek maar van een weekje, voeding tot zich nemen was geen enkel probleem.
Daarom dacht ik dat alles terug goed zou komen, maar na twee dagen in de binnenkooi is het overleden. Zelfs de avond voor het sterven zat het nog voeding tot zich te nemen.
Maar ik denk dat ik deze vogel te vlug heb aangeschaft bij een vogelzaak, is einde augustus een goede periode om deze vogel aan te schaffen?? en bij een vogelzaak?? ik begin twijfels te krijgen over bepaalde vogelzaken... Maar ik ben maar een beginnende wat over Amadine's betreft, dus nog veel te leren zeker..
Opmerking
-
In de vogelwereld gaat het heel snel, elke vogel kan van heel gezond ogen naar dood zijn in enkele uren. Hier kun je niet altijd wat aan doen. Je verlies accepteren en verder gaan. En als je twijfelt over een vogelzaak, dan de volgende keer daar geen vogels meer kopen
Maar het blijft natuurlijk erg vervelend dat er een vogel sterft
Heb je al contact gezocht met de vogelzaak om te kijken wat zij er over zeggen? Misschien hebben andere mensen die daar vogels gekocht hebben hetzelfde meegemaakt en blijkt er iets mis gegaan te zijn bij de kweker?
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking