Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spitsstaartamadine, oranjesnavel.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Bruin

Ze zijn inderdaad alle vier bruin alleen zoals ik al eerder zei twee isabellen. Lijkt me duidelijk. Bruin is echt een stuk donkerder dan de isabellen. Plus het feit dat de vogels een lichtere snavel hebben en rode ogen. Kortom Isabel.

Groet Knofje

Opmerking

Dus nu hebben we plots 4 mutanten? 2 bruine en 2 bruin isabellen of begrijp ik dat verkeerd? Lijkt me wel héél straf uit 2 wildkleuren.

Ik hou m'n antwoord nog even in beraad tot het uitvliegen dan, maar schrijf nu maar al op 2 wildkleur (indien het mannen zijn, kanssplit bruin) en 2 bruine poppen

Het toeval wil dat ik net ook een gelijkaardige nest heb uitvliegen waar er 2 isabellen tussen zaten en 1 bruine (split/vol) isabel en die zijn allemaal lichter van kleur dan de mutanten in dit nest. Daarop is mijn "gok" gebaseerd.

gr koen
      www.veugelkoer.be Voorlopig nog non-actief

Opmerking

Ik neig nu ook eerder bruin te zeggen. Vooral rekening houdende met de flits van het fototoestel. Maar zoals ik al zei, ik ben niet echt een referentie. Misschien zijn hier nog andere spitsstaartkwekers die kunnen bevestigen/weerleggen...

groeten
        Kenny
        http://coussens.dommel.be/prachtvinken

Opmerking

Hallo,
          ik dacht dat creme ino rode ogen , te minste bij mijn in het hok,hadden en isabellen niet die hebben toch de normale oogkleur of ben ik nou in de war

m.vr.gr. Harry
          m.vr.gr. Harry

Opmerking

Ondertussen is het eerste jong uitgevlogen, en als dat geen wildkleur is dan weet ik het niet meer hoor.

Opmerking

En de tweede... is dit nu isabel of bruin?

Opmerking

Sorry had me ietwat verkeerd uitgedrukt. met alle vier bruin bedoelde ik niet de mutant, maar de wildkleur (ook bruin toch). Dus twee maal wildkleur en twee maal isabel.

Groet Knofje

Opmerking

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Hier zie je de duidelijk lichtere isabel pop
                  Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

www.veugelkoer.be Voorlopig nog non-actief

Opmerking

Working...
                  X