Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op kleur komen kleine cubavink

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Op kleur komen kleine cubavink

Op 13 mei zijn er 2 kleine cubavinken uitgevlogen. Dit is de eerste keer voor mij. Ik vroeg me dus af wanneer ze op kleur zijn? Het lijken beide poppen, maar is dat ook zo? Of komt het zwarte masker bij de man pas later?

Het is een paar jaar terug dat ik ze had, de mannen beginnen eerst met zingen en wat later zie je wat zwarte vlekjes doorkomen. Vooral op de kop begint het, maar dit kan wel even duren. geloof dat je het na 1-2 maanden wel kan zien. Maar er is natuurlijk een grote kans dat het 2 poppen zijn ja.

Opmerking

Oke bedankt voor de info! Ga ze eens in de gaten houden, kijken of er iets zwarts doorkomt of niet.

Opmerking

Als ze nog bij de ouders zitten, dan extra alert zijn. De vader kan ineens op zijn zonen gaan jagen.
        De dochters laat hij met rust.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Na 2 maanden begin je het te zien en na 3 maanden is er echt geen twijfel meer over het geslacht.
          Nog veel succes met de kweek van je cubavinken, ik heb jammergenoeg wat minder succes dit jaar.

Grtjs
          Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Oke bedankt! Hier komen de volgende jongen al weer bijna uit. Hopelijk heb jij ook snel meer succes.

De oude jongen ga ik vrijdag maar uitvangen. Misschien kan ik zien wat het geslacht is als ik ze in de handen heb. Want nu moet ik van een afstandje kijken.

Opmerking

Working...
            X