Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gouldamadine buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• gouldamadine buiten

Ik wil wat info over de gouldamadine..
    Ik heb een buiten voliere met een nachthokje. Heb kanaries, koppel mex. Roodmus, koppel diamant duifjes, En koppel Spitsstaart. Zit erover te denken om een koppel gouldamadine er bij te zetten volgend voorjaar... Maar kunnen die dan ook in de winter buiten blijven.. ???Ik heb in de winter gedeeltelijk met plastic afgeschermd.

Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Opmerking

Opmerking

ik zie dat je er ook spitsstaartamadinesen bij het zitten. Is de ruimte groot genoeg? Mijn ervaring is dat de spitsstaarten snel vechten.
          Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Spitsstaarten en Gould Amadines botsen in de vrije natuur, waarbij de spitsstaart dominant is.

gr kees

Opmerking

Spitsstaarten en goulds zijn inderdaad geneigd om het met elkaar aan de stok te krijgen. De spitsstaarten zijn dan de bovenliggende partij, zoals ook al gezegd. Met genoeg ruimte kan het wel. Ik hou ze ook al jaren samen, en nog nooit problemen gehad. Maar ze hebben bij mij dus wel veel ruimte en veel beschutting.

Opmerking

ik kweek ook goulds en ze zitten tussen de 16 en 18 graden binnen ,maar ze kunnen in een vlucht
                ook naar buiten en de laatste dagen zitten de goulds s'nachts gewoon buiten zelfs een paar jaar geleden toen het hier s'nachts rond de 18 graden heeft gevroren ,ik heb toen 1 gould verloren maar de rest heeft nergens last van gehad.
                m.vr.gr. Harry

Opmerking

Working...
                X