Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Bichenow Astrilde pop zingt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Mijn Bichenow Astrilde pop zingt

Vraagje kan dat ? Tot nu toe piepte ze. De man zong af en toe maar erg weinig. Laatste tijd zelfs niet meer. Nu vandaag, ze hebben hun nest om te slapen en ze ging erin zitten. Maakte zich groot, schudde af en toe met haar vleugels en zong. Nog niet zoals de man dat deed maar het kwam er toch dichtbij. ze zong. Hij ging dan bij haar zitten. Heeft haar ook bevrucht.
    ik dacht dat men juist het verschil tussen beide kon uitmaken door de zang. Heeft iemand dit ook al meegemaakt ?

oja ben vergeten te melden voor al diegenen die denken dat ik me misschien denken dat ik me van vogel vergis. Ik vergis me niet tussen man en pop. Mijn man heeft een blauwige snavel en de pop een bleke tot witte snavel. Mijn pop is ook gekwetst. Een van haar tenen is gedeeltelijk geamputeerd. (door een ongelukje, heb het al eens verteld). En de geamputeerde en witte snavelvogel heeft eieren gelegd, heeft zelfs jongen gehad (ze zijn wel overleden). Dus ik heb duidelijk wel een man en een pop. Heb zelfs een ei gezien die klaar was om gelegd te worden in de stuit van de pop. Dus het gaat wel degelijk om mijn pop. En ik heb maar die twee vogels.

Opmerking

Working...
    X