Dag iedereen! Nu ik terug tijd heb, besloot ik in juni mijn oude volieres terug in orde te brengen. (25j kweekte ik zebravinken en parkieten). Ondertussen is er al veel verandert, en ik was blij verbaasd dat goulds gekweekt worden via natuurbroed en ook onverwarmt mogelijk was. In juni kon ik van iemand die stopte wegens te weinig tijd zijn goulds overnemen, 30 stuks. Ondertussen zijn deze volop aan het broeden in de voliere. 11 nestjes, 42 eitjes... spannende tijden, maar ik geniet vooral, en geraak steeds meer en meer geboeid door de goulds.
Nu ben ik op zoek naar meer informatie voor in de toekomst, ivm kleur in de kweek, die formules, uitleg, de mutaties... hier en daar vind ik wel wat online, maar bestaat er een interessant boek hieromtrent, of een site die overzichtelijk en compleet is, die jullie mij hieromtrent aanraden. Ik wil me een beetje verdiepen hierin. Alvast dank om mijn enthousiasme te mogen delen met jullie :-)
Nu ben ik op zoek naar meer informatie voor in de toekomst, ivm kleur in de kweek, die formules, uitleg, de mutaties... hier en daar vind ik wel wat online, maar bestaat er een interessant boek hieromtrent, of een site die overzichtelijk en compleet is, die jullie mij hieromtrent aanraden. Ik wil me een beetje verdiepen hierin. Alvast dank om mijn enthousiasme te mogen delen met jullie :-)
Opmerking