Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geplastificeerd gaas, aanteraden bij tropen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Bericht
    hallo
    het is gelukt en de inkijk is minder dat klopt maar nu ik het een paar dagen gewend ben zie je het gewoon goed hoor. maar ja zwart gaas was beter.
    je kan het zwart maken toch ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
      je kan het zwart maken toch ?
      ja maar ik ben bang dat ik het gaas dan lelijker maakt.
      Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Ik heb ook muizengaas gebruikt en dit zwart gemaakt; het is ff een klusje maar het is zeker de moeite waard. Het zicht is vele malen beter.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Bericht
          ja maar ik ben bang dat ik het gaas dan lelijker maakt.
          je kan een stukje proberen, met gaas wat je over hebt.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Heb mijn gaas donkerblauw gemaakt (nachthok is ook donkerblauw) maar dat is echt veel beter qua zicht op de vogels. Probeer het maar eens zoals Ton al voorstelde.
            Last edited by Thiqua; 31-07-2016, 01:50.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Thiqua Bekijk Bericht
              Heb mijn gaas donkerblauw gemaakt (nachthok is ook donkerblauw) maar dat is echt veel beter qua zicht op de vogels. Probeer het maar eens zoals Ton al voorstelde.
              oke zal ik doen. Hoeveel lichturen moeten je vogels swinters hebben? ze zeggen dat goulds lang licht nodig hebben?
              Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Working...
              X