Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kookaburra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kookaburra

Vandaag een koppel van deze vogels gezien. Prachtige dieren, zeer indrukwekkend. Winkelier ging ze juist muizen voeren, wat een lawaai maakten die beestjes !
    Had deze vogels nooit eerder gezien, maar ik schrok wel van het prijskaartje, 600 euro/stuk...

Als je deze vogels wil gaan houden moet je wel denken aan de buren, ze beginnen net voor zonsopgang al serieus veel lawaai te maken en daar wordt je snel wakker van. Voor de rest weet ik niet zoveel over het houden van kookabura's, ik heb ze alleen nog maar wild gezien. wel prachtige vogels inderdaad!!

grtjs
    Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

hallo
      hele mooie vogels en die prijs is flink aan de hoge kant vind ik,mvg

Opmerking

Quote:ze beginnen net voor zonsopgang al serieus veel lawaai te maken en daar wordt je snel wakker van.

Gaan soms de hele nacht door. en ik spreek uit wat jarenlange ervaring in the outback

Blue winged Kookaburra, Dacelo leachii race occidentalis. Night time recording at the De Grey river, 70 km inland from Port Hedland in Western Australia on 1...

gr kees
        Last edited by ele; 04-06-2016, 01:12. Reden: link

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
          Quote:

Gaan soms de hele nacht door. en ik spreek uit wat jarenlange ervaring in the outback
          Sorry voor de onvolledigheid Kees, het is voor mij al geleden van mijn 12 jaar dat ik ze nog in het wild heb gezien, al 5jaar terug dus dat ze de hele nacht doorgingen soms was ik even vergeten.
          Maar het zijn prachtige vogels inderdaad, misschien een leuk weetje is nooit in de buurt van de kookaburra's eten, ik ben ooit is van een hele boterham beroofd tijdens een picknick in the outback.

grtjs
          Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Working...
          X