Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even een vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Remco2000 Bekijk Bericht
    Ja klopt er zijn mensen waar de afrikaantjes in de sneeuw buiten zitten te spelen dus je moet maar gewoon geluk hebben.

Opmerking

Haha Ja ik snap het het kacheltje in mijn nachthok staat op zo'n 7 graden geloof ik maarja met dit weer slaat hij niet eens aan.

Maar nog even over Mozambique sijsjes zijn er nog wat dingen waar ik rekening mee moet houden? Bij de kweek ofzo.

Opmerking

hallo,nou mozambiquesijzen zijn in principe winterhard als je ze vanaf zeg april mei in een buitenvoliere hebt vliegen met nachthok dan zijn ze er tegen de winter wel aardig aan gewend,dat het bij andere kwekers wel goed gaat is geen reden om het zelf ook te willen.
        oppassen met geelgekleurde vogels erbij te doen vooral tijdens de broedtijd,en vaak maar niet altijd broeden ze in het najaar.
        edelzangers zijn wel wat minder sterk,althans dat is mijn ervaring,en kleine tropen uit afrika zou ik zeker binnen en op 10 graden laten overwinteren liever nog iets meer,dus zeg maar oranjekaken,goudbuiken,blauwfazanten,druppelastril den enz.
        zilverbekken en loodbekken zijn wel weer wat sterker.
        mvg wim

Opmerking

Hallo Tropenkweker ,
          LAS dat je blauwkopblauw fazantjes hebt mijn vraag is heb je toevallig nog een pop over,mijn zwager heeft een prachtig man maar zoekt al heel lang naar een pop.

m.vr.g. harry
          m.vr.gr. Harry

Opmerking

bedankt leila, ja ik vind het wel leuke vogels dus ik denk dat ik ze neem nog even wat goed zoeken op internet zodat ik er veel van weet en eens kijken of ik er aan kan komen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gebbinkjes Bekijk Bericht
              Hallo Tropenkweker ,
              LAS dat je blauwkopblauw fazantjes hebt mijn vraag is heb je toevallig nog een pop over,mijn zwager heeft een prachtig man maar zoekt al heel lang naar een pop.

m.vr.g. harry
              helaas heb ik geen pop over. over ongeveer 1 maand ga ik er weer mee kweken.

Opmerking

Working...
              X