Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over kweek blauwkop blauwfazantjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door marcorotterdam Bekijk Bericht
    ik snap iets niet
    je loopt iedereen af te kraken die binnen kweekt en zegt dat ze geen vogels waard zijn en dan ga je nu een topic openen dat je vogels naar binnen gaat halen
    die logica snap ik niet helemaal?
    volgende keer moet je tog maar 10 keer diep gaan nadenken voordat je mensen de les wil gaan lezen
    en in het openbaar voor schut wil zetten
    Ik zat al op soortgelijk bericht te wachten..
    Ik zeik niet iedereen af die binnen kweekt. Ik ben het niet eens met kleine kweekkooien, dat is een groot verschil. Ook ben ik niet tegen het houden van vogels binnen of van vogels binnenhalen die anders buiten doodgaan. Weer een groot verschil.

10 keer nadenken hoef ik echt niet hoor. Ik schrijf wat ik schrijven wil, net als jij doet.
    De blauwkoppies (zijn van mijn man, niet van mij) zitten in een ruime kooi en als ze daarin druk zijn dan komt er een grotere kooi, net zolang tot ze zich fijn voelen, daarbij gaan ze van het voorjaar weer naar buiten en hopelijk nemen ze buiten de kans waar om een nestje te doen.

Dit zijn vogels die binnen gekweekt zijn, daarbij zijn het Afrikaantjes, Het zou juist dierenbeulen zijn om ze buiten te laten in de winter met grote kans dat ze doodgaan.

Nu mag jij weer. Grijp je kans, zou ik zo zeggen, hahahahahaah.

Groetjes, Chantal
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Working...
    X