Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kruising is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welke kruising is dit?

Dag beste forumleden,

ik kijk al een poosje met enige regelmaat op dit forum en leer veel van jullie. Dit is mijn eerste post, omdat ik een vraag heb waar ik het antwoord niet een-twee-drie op weet.

Onlangs kocht ik een partijtje vogels van een meneer die die dag opruiming hield. Alles moest weg. Daarom kreeg ik dit koppeltje erbij. Ik vind het alleraardigste vogeltjes, maar weet niet precies wat het zijn. De mijnheer waar ik ze van kreeg ook niet. Verder dan waarschijnlijk een kruising - misschien met de Japanse meeuw, hoewel ze een slagje kleiner en ranker lijken - kwamen we niet... Hebben jullie enig idee?
    Bijgevoegde Bestanden

welkom hier Breunis.

het zijn mooie vogels, dat zeker.

er zit wat van zilverbekjes in misschien ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

loodbekje x Japanse meeuw?

Opmerking

zijn wel mooie vogeltje, maar ik denk dat loodbekje x japanse meeuw wel eens zou kunnen
        groeten gijs

Opmerking

zilverbekje of loodbekje x japanse meeuw denk ik haast. (loodbekje en zilverbekje kunnen ook met elkaar kruisen gezien ze nauw verwant zijn).

Welke andere soorten heb je mee gekregen? Misschien dat we het dan sneller vast kunnen stellen
          webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

Opmerking

Misschien als pleegouder. Een japanse meeuw broedt zowat alles van prachtvinken uit en geeft zowat alles eten

Opmerking

Aangezien de borst wat donker is zit ik te denken aan een kruising Bruinborst rietvink x zilverbelkje of loodbekje.
                Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Denk ook Bruinborstrietvink x zilverbekje

Opmerking

Working...
                  X