Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DSZ Van Valkenburg-Van Breugel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• DSZ Van Valkenburg-Van Breugel

Goedendag iedereen,

naast mijn Gouldamadines en toekomstige Pap.amadines ben ik nog opzoek naar een leuke zanger.

Ik heb via MP een 3-tal mooie Domus kooien op de kop kunnen tikken voor maar 110 euro voor de 3, van 120cm lang. Deze kon ik niet laten schieten en hier wil ik een leuk koppel zangers indoen.

Ik wil 2 koppels houden en 1 kooi overhouden voor de eventuele jongen....

Nu zag ik bij DSZ dat ze Mozambiquesijzen aanbieden (de Brabatus en de Granti), echter mijn vraag is:
    Hebben jullie enige ervaring met DSZ welke gelegen is in 's-Hertogenbosch?
    Volgens mij is het allemaal import, iets wat ik niet graag koop.

Ik hoop jullie ervaringen graag te horen.

Dank alvast!
    Last edited by MartijnSchaufeli; 21-08-2015, 22:52.
    Met vriendelijke groet,

Martijn Schaufeli

ja, is zeer waarschijnlijk import. vraag of ze geringd zijn, zo niet? zeker import.

Opmerking

Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

Heren, dank voor jullie antwoord.
        Ik weet genoeg....

De vogels bleken overigens ook niet geringd.
        Met vriendelijke groet,

Martijn Schaufeli

Opmerking

ben er pas geleden nog geweest, ik ga altijd om te kijken, ze hebben altijd wel veel speciale soorten.

ik denk wildvang, want er is nooit een ring te bekennen.

wat Bob aanhaalt klopt. de situatie is wel wat verbetert, aangezien ze niet meer in de kelder zitten, maar een nu in een ruimte aan de straatkant.

echter de hygiene is niet verandert. dat is wel jammer, want er is best wel wat van te maken. maar dan moet je er wel wat voor doen.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Kan niet oordelen over deze winkel. Echter ik heb uit ervaring geleerd dat ik liever een paar vogels haal bij een kweker. Ook dan ben je overigens niet altijd verzekerd van goede vogels, maar je hebt een betere indruk van hoe de vogels gehouden worden, tip en trucs mbt voedsel huisvesting etc. Dat heb je bij een winkel niet. Je hebt geen idee waar de vogels vandaan komen. Echter dit is slechts mijn bescheiden mening.
            Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

vroeger een keer geweest om koppel chinese appelvinken te kopen . toen zat er nog iemand anders in en hadden ze ook vissen en speciale knaagdieren die je niet vaak ziet

Opmerking

dat hebben ze nog steeds, vissen, slangen, spinnen, leguanen, allemaal van dat spul.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

oke maar toen ik er vroeger was was het wel netjes grote voliere achter buiten met planten erin maar het is dus slechter geworden zo aan jullie te horen

Opmerking

Working...
                  X