Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mexicaanse Roodmus.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Mexicaanse Roodmus.

Ik heb een man van de Mex. Roodmus alleen in een kooi zitten. Heb deze gekocht omdat je altijd hoort dat het een goede zanger is, wel die van mij komt niet verder dan ; piep,piep. Vogel is waarschijnlijk van vorig jaar maar weet het niet exact. Kan dat de reden zijn dat hij niet zingt of zingt hij alleen in de nabijheid van een pop. Hoor graag de mening van andere hun ervaring.

webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door P.J.Nicolaas Bekijk Bericht
      Ik heb een man van de Mex. Roodmus alleen in een kooi zitten. Heb deze gekocht omdat je altijd hoort dat het een goede zanger is, wel die van mij komt niet verder dan ; piep,piep. Vogel is waarschijnlijk van vorig jaar maar weet het niet exact. Kan dat de reden zijn dat hij niet zingt of zingt hij alleen in de nabijheid van een pop. Hoor graag de mening van andere hun ervaring.
      weet je zeker dat het een man is ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

heb er 2, zingen allebei uit volle borst. Vooral in de zon. Zet er een pop bij, en de zang is afgelopen. Ook zingen ze alleen in de broedtijd, dus kan wel zo zijn dat die nu er niet zo heel veel zin meer in heeft. En zal je moeten wachten tot het weer maart is. Ook de mijne hoor ik steeds minder nu, heb gemerkt dat ze het beste zingen als ze alleen zitten, dus ook met andere poppen erbij is de zang minder.. Moet de mensen die zeggen dat hun zang mooi is, helemaal gelijk geven. Vind het echt super zang, lekker rustige twiedelende zang

Opmerking

Zou wel heel erg zijn als het een pop is, het verschil is wel heeel duidelijk. Heb overigens ook wel eens een pop horen fluiten, minder hard en uitbundig, maar zeker ook leuk om te horen.....

Opmerking

heb ook een roodmus man maar fluiten hoh maar.. Heb er twee poppen bij...
            En wat kanaries, waar de mannetjes Idd uit volle borst zingen.
            Maar de roodmus heeft er geen zin in.

Opmerking

Working...
            X