Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goudmus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Goudmus

Wie kweekt hiermee? en of wie heeft er ervaring mee? laatste dat ik erover kan vinden is al van meerdere jaren gelede.

volgende week komen ze 3 koppeltjes brengen. ben benieuwd. kijk er naar uit . als er nog iemand ervaring mee heeft laat maar horen. ga ook al heel wat info krijgen en gekregen vande kweker waar ik ze koop.

Opmerking

had je al foto`s gemaakt toevallig van de nieuwe hokken ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Kijk een op www.ploceidae.eu, veel informatie en foto's.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

Ben lid geworden van de ploceideae club... vlucht nog niet af. Ze kome sneller dan verwacht. Moete ze even in een kleiner vluchtje zetten. Kan ik ze wat beter in de gaten houden....

Opmerking

Ik heb een tijdje geleden 2 koppels goudmussen in de buitenvoliere gehad. Vele nesten met jongen gehad, maar binnen 5 dagen na uitkomst waren ze altijd verdwenen of dood. Oorzaak heb ik nooit kunnen vinden. Heb ze na 3 jaar overgedragen aan iemand anders, die precies hetzelfde probleem kreeg. Ze hebben in ieder geval veel levend voer nodig zodra ze jongen hebben. De man kan er wel erg fel van worden. Hopelijk heb jij meer succes met deze soort!

Opmerking

we gaan proberen he, nieuwe uitdaging, na bichenowkes en roodkoppapegaaiamadiens en natuurbroed harlekijnkwartels....
              welek soorte andere vogels had je erbij zitten?
              wat ik al opgevangen heb is dat ze heel slecht tegen nat en vocht en kou kunnen. daarom dat ik ze binne ga houde in een vluchtje. en 3koppels same met een dolksteekduif koppel ......
              en een zwartkopwever trio in een vluchtje ernaast die komen eind september normaal gezien

Opmerking

Ik had ze samen met bichenows, goulds, helena fazantjes en zilverbekjes. Bij mij zaten ze het hele jaar door buiten en hadden totaal geen last van de kou. Ze hadden wel een verwarmd binnenhok waar ze zich konden terugtrekken, maar daar zaten ze eigenlijk nooit. Ze houden wel heel erg van veel vliegruimte. Ik vond ze ook best wel druk.

Opmerking

Hier zitten ze ook al jaren gewoon buiten, ik heb ze nog nooit in het nachthok gezien, ook niet bij zeer strenge vorst.
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                  X